امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 332059 |
تاریخ انتشار : 10 دی 1398 - 21:43 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر مسعود غلامی بازیکن تیم ملی والیبال، به دلیل مصدومیت مسابقات انتخابی المپیک را از دست داد تا عابدینی بار دیگر به تیم ملی دعوت شود. به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسعود غلامی مدافع سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران عصر امروز و در […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

مسعود غلامی بازیکن تیم ملی والیبال، به دلیل مصدومیت مسابقات انتخابی المپیک را از دست داد تا عابدینی بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسعود غلامی مدافع سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران عصر امروز و در جریان تمرینات ملی‌پوشان، از ناحیه دوقلوی پای راست دچار آسیب شد و با اعلام سیامک افروزی فیزیوتراپیست تیم ملی، این بازیکن مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو را از دست داد.

افروزی در توضیح این اتفاق افزود: متاسفانه اواسط تمرین عصر امروز (سه‌شنبه)، غلامی از ناحیه دوقلوی پای راست دچار مصدومیت شد و در حال حاضر شدت مصدومیت ایشان مشخص نیست.

وی با بیان این که برای تشخیص بهتر وضعیت این بازیکن باید منتظر جواب MRI باشیم که فردا شب آماده می‌شود، تاکید کرد: چیزی که قطعی است، مسعود غلامی مسابقات انتخابی المپیک را از دست خواهد داد و شدت آسیب هر چه‌ قدر هم باشد، او نمی‌تواند به این رقابت‌ها برسد.

افروزی ادامه داد: امیدوارم میزان پارگی و مصدومیت او زیاد نباشد تا هم بتواند به تیم شهرداری ورامین کمک کند و هم در ادامه، یک بار دیگر به تمرینات تیم ملی بازگردد.

بر این اساس و با نظر ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال، رضا عابدینی که از اردوی تیم ملی خط خورده بود، جایگزین غلامی شد و از فردا دوباره در تمرینات تیم ملی حضور می‌یابد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید