امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 535129 |
تاریخ انتشار : 11 بهمن 1402 - 20:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه محور برنامه های دهه فجر مساجد هستند، افزود: مساجد قلب تپنده انقلاب اسلامی بوده و تاثیر بسیاری در جریان سازی و الگوآفرینی در سطح جامعه دارد. سرهنگ پاسدار محمود علیخانی ظهر امروز، ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهل و پنجمین […]

صلح خبر/گلستان فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه محور برنامه های دهه فجر مساجد هستند، افزود: مساجد قلب تپنده انقلاب اسلامی بوده و تاثیر بسیاری در جریان سازی و الگوآفرینی در سطح جامعه دارد.

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی ظهر امروز، ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد:  شعار دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ایام الله دهه فجر با هدف جهاد تبیین و روشنگری برگزار می‌شود، عنوان کرد: این برنامه‌ها به منظور ترغیب حضور حداکثری در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود که تعداد کل آن ۶۷۲ برنامه بوده و ۷۲ برنامه به صورت شاخص در سطح شهرستان برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به برنامه‌های ایام الله دهه‌ی فجر سپاه گرگان، گفت: برگزاری میز خدمت، تولیدات فرهنگی درقالب سرودهای پاتوقی، برپایی ایستگاه روایت‌گری انقلاب اسلامی، افتتاح دو خانه محروم، برگزاری یادواره شهدای خانگی، برگزاری یادواره ۳۸۰ شهید حوزه جندالله با حضور سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، علمی و… از جمله این برنامه‌هاست. 

علیخانی با بیان اینکه محور برنامه‌های دهه فجر مساجد هستند، افزود: مساجد قلب تپنده انقلاب اسلامی بوده و تاثیر بسیاری در جریان‌سازی و الگوآفرینی در سطح جامعه دارد. 

وی از جمله برنامه‌های این دهه به توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از مردم نیازمند گرگان تعداد یک هزار بسته معیشتی به محرومان توزیع می‌شود. 

فرمانده سپاه گرگان حضور مردم پای صندوق‌های رای را  بسیار مهم برشمرد و افزود: دشمن از طریق جنگ روایت‌ها، نفوذ در فضای مجازی و تسخیر قلوب به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است و مردم همیشه در صحنه با حضور دشمن‌شکن و طوفانی خود پای صندوق‌های رای در جهت ناامید کردن دشمنان گام مؤثری برمی‌دارند. 

علیخانی در پایان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بعد از چهل و پنج سال مستحکم‌تر از گذشته به حرکت خودش ادامه می‌دهد، عنوان کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران نگاه دینی امام خمینی (ره) بوده و این توسعه مدیون امام راحل و وجود مقام عظمای ولایت است که در این راستا امید آفرینی و روایت‌گری صحیح با استفاده از ظرفیت دهه فجر، از وظایف اصحاب رسانه است. 

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید