امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 119214 |
تاریخ انتشار : 10 آبان 1395 - 20:50 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی پاپواگینه نو می‌رود. به گزارش  ايرنا، فدراسیون فوتبال پاپواگینه نو دوشنبه (10 آبان) اعلام کرد بازی دوستانه و تدارکاتی تیم ملی این کشور مقابل تیم ملی ایران در ورزشگاه ‘شاه عالم’ مرکز ایالت سلانگور […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:
تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی پاپواگینه نو می‌رود.

به گزارش  ايرنا، فدراسیون فوتبال پاپواگینه نو دوشنبه (10 آبان) اعلام کرد بازی دوستانه و تدارکاتی تیم ملی این کشور مقابل تیم ملی ایران در ورزشگاه ‘شاه عالم’ مرکز ایالت سلانگور مالزی برگزار می‌شود.

جوزف الدونا، سرپرست تیم ملی فوتبال پاپواگینه نو، بازی دوستانه تیم کشورش را مقابل ایران، بازی ‘بزرگ در تاریخ فوتبال برای پاپوآ گینه نو و یک مسیر فوق‌العاده برای تیم این کشور در مسیر آماده سازی به منظور شرکت در دور مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه’ دانست.

براساس گزارش فدراسیون فوتبال پاپوا گینه نو، وی گفت که ‘دیوید چانگ’ رئیس این فدراسیون و ‘مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران توافق برای این بازی دوستانه را امضا کرده‌اند.

سرپرست تیم ملی فوتبال این کشور منطقه اقیانوسیه، گفت: ما از اینکه با تیم ملی فوتبال ایران که در رتبه 27 جهان و اول آسیا قرار دارد بازی می‌کنیم، هیجان زده‌ایم.

‘جوزف الدونا’ در ادامه با اشاره به حضور پیش از این ‘فلمینگ سریتسلو’ دانمارکی در تیم مس ایران به عنوان مدیر فنی تیم‌های پایه، گفت وی که اکنون سرمربی تیم ملی پاپواگینه نو است می‌داند تیم ایران در میان بهترین تیم‌های جهان است.

سرپرست تیم ملی فوتبال پاپواگینه نو از اینکه تیمش برابر ایران قرار می‌گیرد از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون‌های فوتبال مالزی، ایران و کشورش تقدیر کرد.

تیم پاپوا گینه نو پس از بازی 11 نوامبر (21 آبان) برابر ایران، روز 14 نوامبر (24 آبان) نیز در ورزشگاه شاه عالم در یک بازی دوستانه برابر تیم مالزی قرار می‌گیرد.

تیم ملی پاپوا گینه نو از فردا سه شنبه برای یک هفته در پورت مورسبی پایتخت این کشور اردو می‌زند و سه شنبه آینده برای اردوی یک هفته‌ای عازم مالزی می‌شود.

تیم پاپوآ گینه نو در رتبه 159 فیفا از 205 کشور قرار دارد و در بین اعضای کنفدراسیون فوتبال اقیانوسیه پس از تیم نیوزیلند که در رتبه 116 جهانی است، در جایگاه دوم قرار گرفته است.

تیم مالزی نیز در جایگاه 164 جهان قرار دارد و تیم پاپواگینه نو پیش از این توانسته است با دو گل این تیم جنوب شرق آسیا را از پیش رو بردارد.

تیم ایران این بازی تدارکاتی را پیش از بازی با تیم ملی سوریه از گروه نخست و مرحله سوم و نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه که قرار است 25 آبان ماه در ورزشگاه ‘تانکو عبدالرحمان’ (پاروی) ایالت ‘نگری سمبیلان’ برگزار شود، انجام می‌دهد.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید