امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 304912 |
تاریخ انتشار : 08 شهریور 1398 - 12:42 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر مزار شهیدان رجایی و باهنر با حضور خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و برخی از مسئولان صبح جمعه گلباران شد. به گزارش صلح خبر ، مزار شهیدان رجایی و باهنر صبح جمعه ۸ شهریورماه با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

مزار شهیدان رجایی و باهنر با حضور خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و برخی از مسئولان صبح جمعه گلباران شد.

به گزارش صلح خبر ، مزار شهیدان رجایی و باهنر صبح جمعه ۸ شهریورماه با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در قطعه هفتاد و دو تن بهشت زهرا(س) برگزار شد.

گلباران مزار شهیدان رجایی و باهنر صبح جمعه و در آخرین روز از هفته دولت و به مناسبت سالروز شهادت این بزرگواران ، مزار این دو شهید والامقام با حضور اقشارمختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران شد.

رییس ستاد برگزاری مراسمات شهدای شهریورماه استان تهران در حاشیه این آیین معنوی در گفت‌وگو با صلح خبر گفت: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا از جمله شهدای هشتم شهریور آن است که بدانیم چه سرمایه هایی برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تقدیم شدند و راه این شهدا ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر مصداق واقعی دولت اسلامی بودند و باید راه این شهیدان و شاخصه های رفتاری و عملکردی این شهیدان الگویی برای دولتمردان جامعه اسلامی باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: خدمات جمهوری اسلامی در چهل سال عمر با عزت این انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست و ما در بخش های مختلف رفاهی و اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین المللی و دستاوردهای علمی، پژوهشی و نظامی حائز رتبه های نخست و ممتاز در منطقه و حتی جهان هستیم و باید این اقدامات را در جامعه تبیین کنیم و آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم شریف ایران بازخوانی کنیم.

محمودی ادامه داد: ملت بزرگ ایران خوشبختانه به خوبی دشمنان خود را می شناسد و هرگز در مقابل زیاده خواهی آنان تسلیم نمی شود.

وی در پایان گفت: مشکلات اقتصادی امروز جامعه با وحدت و همدلی بین همه مسئولان و همه آحاد جامعه قطعا رفع خواهد شد و نیازمند توجه جدی مسئولان به وضعیت معیشت مردم هستیم و باید مدیریت جهادی و انقلابی در همه خدمتگزاران تقویت شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید