امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 366373 |
تاریخ انتشار : 05 تیر 1399 - 0:23 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر صلح خبر/خوزستان مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وقتی تیم استقلال ۱۱ نفره بود، شاید در دقایق اندکی بازی دست آن ها بود و حفظ توپ داشتند اما به نظرم ما تیم سرتری بودیم. حمیدرضا رجبی در نشست خبری پس از بازی با استقلال تهران، اظهارکرد: خدا را شکر […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

صلح خبر/خوزستان مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وقتی تیم استقلال ۱۱ نفره بود، شاید در دقایق اندکی بازی دست آن ها بود و حفظ توپ داشتند اما به نظرم ما تیم سرتری بودیم.

حمیدرضا رجبی در نشست خبری پس از بازی با استقلال تهران، اظهارکرد: خدا را شکر پس از دستور به آغاز تمرینات تیم های لیگ برتری، تمرینات خیلی خوب داشتیم و مدیریت باشگاه نیز شرایط خوبی را برای ما در اردوی تهران فراهم کرد زیرا شرایط در اهواز به صورتی بود که به دلیل گرما امکان تمرین در این شرایط را در این جا نداشتیم.

وی ادامه داد: تیم استقلال را خیلی خوب آنالیر کرده بودیم. به نظر من حریف تیم پرمهره و قوی است و نتایج این تیم نشان می دهد که تیم خیلی قوی‌ای هستند. البته قبل از اخراح بازیکنان استقلال نیز تیم فولاد، تیم برتر میدان بود. البته در دقایقی هم استقلالی ها خوب و با برنامه بودند. به هر حال سیستمی که این تیم بازی می کند در ایران کمتر تیمی بازی می کند و مقابل آن ها بازی کردن، مشکل است ولی با تدابیر نکونام، توانستیم راه نفوذ استقلال را ببندیم. از ابتدای فصل نیز وقتی گل اول را دریافت می کردیم، نشان داده‌ایم که می توانیم به بازی برگردیم.

به گزارش صلح خبر، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به غایبان تیمش در این دیدار، گفت:  پاتوسی موفق نشد به این بازی برسد و والی و جعفری را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ولی با اعتماد به جوانان و با برنامه ریزی توانستیم بازی را ببریم.

وی درباره تاثیر نبود هواداران در ورزشگاه نیز عنوان کرد: صد درصد عدم حضورشان تاثیر داشت. ما تنها در این ورزشگاه فقط در بازی اول شکست خوردیم. ما به حمایت هواداران نیاز داریم. امروز هم بازی بدون آنها خیلی مشکل بود ولی می‌دانیم که دعاگوی ما بودند.

رجبی در پاسخ به این سوال که آیا اگر استقلال در این دیدار ۲ اخراجی نمی داد، بازهم بازی به سود فولاد پیش می رفت؟ گفت: وقتی تیم استقلال ۱۱ نفره بود، شاید در دقایق اندکی بازی دست آن ها بود و حفظ توپ داشتند. به نظرم ما تیم سرتری بودیم.

وی همچنین درباره آغاز ادامه لیگ برتر پس از ۱۱۷ روز تعطیلی عنوان کرد: پیش از این که لیگ تعطیل شود، تیم خیلی خوبی داشتیم و سه برد متوالی داشتیم و از نیم فصل دوم نیز نشان دادیم، تیم قابل احترامی هستیم. اگر لیگ تعطیل نمی شد، شاید روندمان خیلی بهتر بود ولی این تعطیلی با تدابیر نکونام و تلاش باشگاه، خیلی روی تیم ما تاثیر نداشت.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: اولین باشگاهی بودیم که سرمربی و مدیریت باشگاه به خاطر سلامتی بازیکنان و مردم در مورد تعطیلی لیگ صحبت کردند ولی ما تصمیم‌گیرنده نیستم و تابع مقررات هستیم. به هر حال فولاد شرایط خوبی پیدا کرده است.

به گزارش صلح خبر، جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی حضور پیدا نکرد و دستیار وی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. همچنین فرهاد مجیدی به دلیل اخراج نمی توانست در نشست خبری شرکت کند و در حالی که دستیار او می توانست در کنفرانس حاضر شود، او از انجام این کار خودداری کرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید