امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 119686 |
تاریخ انتشار : 14 آبان 1395 - 1:41 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مصری پیش از ظهر امروز پنج شنبه در مراسم تجمع ضد استکباری ۱۳ آبان که در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد گفت: سلام و درود می فرستم خدمت ملت سرافراز و خانواده معززشان و همه کسانی که به خاطر […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مصری پیش از ظهر امروز پنج شنبه در مراسم تجمع ضد استکباری ۱۳ آبان که در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد گفت: سلام و درود می فرستم خدمت ملت سرافراز و خانواده معززشان و همه کسانی که به خاطر این انقلاب و نظام دل می سوزانند.

وی افزود: سلام و درود خدا بر همه کسانی که یوم الله های ایران اسلامی را مانند ۱۳ آبان با حضور گرم و مصمم خود زنده نگه می دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند یوم الله ۱۳ آبان را با شما جوانان عزیز و آینده سازان ملت بزرگ ایران اسلامی مرور می کنیم، یاد آور شد: ۱۳ آبان سال ۴۳ مصادف با دستگیری امام راحلمان توسط دژخیمان ساواک شاهنشاهی است.

۱۳ آبان روزی است که ثابت شد، سفارت خانه آمریکا لانه جاسوسی است

وی دیگر مناسبت این روز را روز قیام دانش آموزی عنوان کرد و گفت: روز ۱۳ آبان مصادف با قیام دانش آموزان عزیزی است که در خفقان، نور هدایت بر قلوب عزیزشان منور بود.

مصری افزود: دیگر مناسب این روز رافریاد دانشجویان خط امام (ره) دانست و گفت: این روز، روز پیوند دانش آموز و دانشجو در دانشگاه تهران است.

وی تصریح کرد: این روز روز خشم انقلابی دانشجو و دانش آموز در خفقان و انحطاط ستم شاهی و روز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزی که دانشجویان و دانش آموزان به دنیا ثابت کردند سفارت خانه آمریکا لانه جاسوسی است و سفارت خانه نیست.

۱۳ آبان انقلاب دوم ایران اسلامی است

وی افزود: در آنزمان عده ای روشنفکر نما و لیبرال، سعی می کردند این حرکت را یک حرکت احساسی رقم بزنند، اما امام (ره) یک تنه در مقابل همه آنها ایستاد و روز ۱۳ آبان را روز انقلاب دوم و مهمتر از انقلاب ۵۷ نامید.

مصری ادامه داد: امام(ره) در آنزمان از هنرنمایی، مکان شناسی و زمان شناسی دانشجویان که پشت آمریکا را به خاک زدند تشکر کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به خاطر این حرکت بسیار ارزنده، هر ساله ۱۳ آبان دور هم گرد می آییم تا انقلاب دوم ایران اسلامی را گرامی بداریم.

ما دشمن را خوب شناخته ایم

وی افزود: شما دانش آموزان عزیز هستید که با هوشیاری و آگاهی، آنچه فتنه علیه این مملکت توسط ایادی آمریکا پایه ریزی می شود را رصد می کنید.

مصری خاطر نشان کرد: دلگرمی مقام عظمای ولایت، آزادگان و آزاد اندیشان و انقلابیون، شما جوانانی هستید که در هر شرایطی پشت انقلاب را خالی نمی کنید و محکم ایستاده اید.

وی گفت: ما دشمن را خوب شناخته ایم. آمریکا دشمن بسیار بزرگی است، اما بزرگتر از آمریکا مشت های گره کرده ملت ایران و عزم و اراده رهبری است که یک تنه در عالم استکبار و استبداد در مقابل آمریکا ایستادگی را در صدر برنامه ها قرار داد. چرا که دشمن ما آمریکاست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: شما جوانان بدانید از اولین روزها و حتی سال ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، هر توطئه ای در کشور ما صورت گرفته است، آمریکا در آن نقش دارد.

تمام توطئه های صورت گرفته در ایران اسلامی نقشه شوم آمریکا است

وی خاطرنشان کرد: امروز خود آمریکا اذعان دارد که کودتای ۲۸ مرداد توسط آن ها برنامه ریزی شده است و بعد از انقلاب تمام فتنه هایی که در کشور ما صورت گرفت، قطعا نقشه شوم آمریکا بوده است که به لطف خدا از همه آنها سربلند بیرون آمدیم.

وی اشاره ای نیز به کودتاهای صورت گرفته توسط آمریکا در ایران اسلامی داشت و گفت: از آن جمله می توان به کودتای نوژه، حمله به طبس، انهدام هواپیمای مسافربری(ایرباس)، ۸ سال جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه و گماردن نگهبانانی در کشورهای منطقه برای اموال و دارایی های ما اشاره کرد.

فکر اینکه مذاکره و لبخند به آمریکا مشکلات ما را حل می کند، اشتباه است

مصری تاکید کرد: اینکه امروز برخی فکر می کنند، سازش و مذاکره و لبخند به آمریکا مشکلات ما را حل می کند، اشتباه است، بلکه مشکل ما به دست خود ما قابل حل است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، سرمایه عظیم کشور را جوانان آن دانست و گفت: یک همت می خواهد که مشکلات اقتصادی حل شود و اگر مسئولین، به این مسئله دل بدهند نه شعار، یقیین داشته باشید مشکل بیکاری این نیروهای انسانی حل خواهد شد.

مبارزه با قاچاق  کالا می تواند ۳ میلیون جوان ایرانی را از بیکاری نجات دهد

وی افزود: اگر مبارزه با قاچاق کالا که ۲۵ میلیارد دلار در کشور بوده صورت بگیرد، حداقل مشکل ۳ میلیون جوان ایرانی حل خواهد شد.

مصری هم چنین بر مبارزه با فساد و رانت خواری تاکید کرد و گفت: اگر مسئولین کل کشور، امروز در این جایگاه قرار گرفته بودند از چهره های این جوانان باید درس ایستادگی می گرفتند که آنچه دارند از بیگانه تمنا نکند.

وی یاد آور شد: علی رغم اینکه، دشمنان نمی خواستند کشور ایران به لحاظ علوم، پیشرفت کند اما می بینیم در اغلب علوم روز دنیا جزو ۵ کشور برتر هستیم و این به معنای فکر خلاق جوان ایرانی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اشاره ای نیز به ابداع و اختراعات در حوزه های جدید تکنولوژی در کشور داشت و گفت: جوانان امروز ایران اسلامی بهترین دانشمندان صنایع در نانو تکتنولوژی، فرآورده های هسته ای، سلول های بنیادی و انواع علوم مطرح دنیا هستند و این استعداد بالای جوان ایرانی را می رساند که مسئولین باید همت کنند و از این سرمایه های عظیم حمایت شود.

Let’s block ads! (Why?)

خبرگزاری مهر

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید