امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 331993 |
تاریخ انتشار : 10 دی 1398 - 16:13 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی مدیرکل جدید بهزیستی استان کهگیویه و بویراحمد روز سه شنبه، دهم دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد. “کاظم نظم ده”، مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در این مراسم گفت: سازمان بهزیستی با ۲۲هزار نفر […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

صلح خبر/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی مدیرکل جدید بهزیستی استان کهگیویه و بویراحمد روز سه شنبه، دهم دی ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.

“کاظم نظم ده”، مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در این مراسم گفت: سازمان بهزیستی با ۲۲هزار نفر نیروی انسانی وظیفه خطیر و سنگینی را بر عهده دارد.

 وی افزود: بر اساس پژوهش سازمان آمار، این سازمان جزو سالم ترین دستگاه‌های کشور بوده است.

نظم ده تصریح کرد: مجموعه بهزیستی سخت ترین کار را انجام می دهند که کار هر کسی نیست اما بر اساس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از لحاظ حقوق و مزایا دومین دستگاه کشور از آخر هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم که حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی برابر با سایر دستگاه‌ها شود و باید به معیشت کارمندان بهزیستی توجه شود تا بتوانند به مشکلات جامعه هدف بهتر برسند.

نظم ده با بیان اینکه سازمان بهزیستی کارها و اقدامات خوبی صورت گرفت، تصریح کرد: با اجرای طرح آمبلیوپی برای پیشگیری از نابینایی در سطح کشور از نابینایی دو میلیون نفر جلوگیری شده است.

وی گفت: تغییر مدیرت ها طبیعی است و امیدواریم که مدیر جدید کرامت و حرمت همکاران را حفظ کند.

“احد جمالی”، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت:  بهزیستی با افراد نیازمند سر و کار دارد که مدیر جدید باید این مهم را مدنظر داشته باشد.

وی افزود: این استان در زمینه آسیب های اجتماعی وضعیت خوب ینسبت به سایر استانهای کشور دارد اما برخی آسیب‌های مخصوص خود را دارد البته کارهای پژوهشی و تحقیقاتی خوبی نیز در این رابطه انجام شده اما باید بصورت میدانی و عملیاتی وارد شویم.

جمالی خطاب به مدیرکل جدید اظهارکرد: پرسنل بهزیستی را دریابید چراکه مدیریت ها سیستمی است و موفقیت یا شکست ها هم سیستمی هستند.

محسن مرادی، مدیرکل جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: رسالت ما در بهزیستی بیشتر پیشگیرانه است و برای بازتوانی و رفع آسیب‌ها و مدیریت آسیب‌ها تلاش خواهیم کرد که مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی افزود: در خصوص مطالبات پرسنل، فضای فیزیکی و خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف پیگیری و تلاش خواهم کرد.

به گزارش صلح خبر، آیت افشار مهر، سرپرست بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در حوزه اشتغال روستایی و عشایری مقام اول کشور را کسب کرده ایم.

گفتنی است که در پایان این مراسم از خدمات حدود یک ساله آیت افشارمهر سرپرست بهزیستی استان تقدیر و دکتر محسن مرادی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید