امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 310157 |
تاریخ انتشار : 31 شهریور 1398 - 15:19 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی‌هایی دارد؟ برترین‌ها: همانطور که می‌دانید، فوتبال یکی از شغل‌های پردرآمد در همه‌ی دنیاست. تقریبا همه‌ی آقاپسر‌ها دوره‌ای از زندگی خود را صرف بازی فوتبال و مسابقات در رده‌های مختلف و گل کوچک در محله کرده اند. اما تعداد کمی از […]

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر

مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی‌هایی دارد؟

برترین‌ها: همانطور که می‌دانید، فوتبال یکی از شغل‌های پردرآمد در همه‌ی دنیاست. تقریبا همه‌ی آقاپسر‌ها دوره‌ای از زندگی خود را صرف بازی فوتبال و مسابقات در رده‌های مختلف و گل کوچک در محله کرده اند. اما تعداد کمی از این عاشقان فوتبال توانسته‌اند به رده‌های بالا و تیم‌های مطرح برسند.

خوشبختانه امروزه توجه بیشتری به فوتبال پایه می‌شود و مراکز ورزشی و مدرسه فوتبال‌های مختلفی در سطح شهر مشغول پرورش استعداد‌های کودکان سرزمینمان هستند.

اما چیزی که بسیار مهم است و ذهن اغلب خانواده‌ها را درگیر کرده این است که یک مدرسه فوتبال خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ ما در این مطلب ویژگی‌های مهم یک مدرسه فوتبال خوب را بیان کرده ایم تا خانواده‌ها بتوانند با آگاهی کامل، مناسب‌ترین مدرسه فوتبال را انتخاب کنند.

مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی‌هایی دارد؟

تضمین سلامت بازیکن

اولین و مهم‌ترین دغدغه‌ی والدین، سلامتی روحی و جسمی فرزندشان است. یک مدرسه فوتبال خوب باید دارای کادر پزشکی مجرب و دلسوز باشد تا در صورت بروز مشکل به کمک بازیکنان بیاید.

حتما هنگام مشاهده‌ی مسابقات فوتبال، پزشکان و آمبولانس‌ها را مشاهده کرده‌اید که آماده در کنار زمین حضور دارند. اما آیا می‌دانستید که حضور پزشک در همه‌ی جلسات تمرین هم لازم و ضروری است؟

متاسفانه در کشور ما این مسئله هنوز کاملا رعایت نمی‌شود و کمبودحضور پزشک در جلسات تمرینی مدارس فوتبال به شدت احساس می‌شود. آکادمی فوتبال پارسیان دارای پزشکان متخصصی است که هر لحظه و هر ساعت در کنار کودکان شما حضور دارند و در صورت وجود مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن آن را رفع خواهند کرد.

همانطور که می‌دانید فوتبال، ورزشی پربرخورد بوده و برخورد‌هایی که ممکن است از ناحیه‌ی سر و صورت به وجود آید مستلزم رسیدگی در زمان بسیار کوتاه است. پس تک تک ثانیه‌ها با ارزش بوده و آماده بودن پزشک در کنار زمین می‌تواند آرامش خاطری برای بازیکنان و والدینشان باشد.

همچنین آکادمی فوتبال پارسیان قبل از شروع هر ترم با انجام معاینات و تست‌های پزشکی _ ورزشی، وضعیت سلامت بازیکنان را پیگیری کرده و در پرونده‌شان ثبت و به مدت یک سال به صورت رایگان بازیکنان را بیمه میکند.

مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی‌هایی دارد؟

مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی‌هایی دارد؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۹۰۶۵۶۱۴۱۸، ۰۹۹۰۶۵۶۱۴۱۷

استفاده از به‌روزترین روش‌های آموزشی

آموزش اصولی فوتبال از نکات مهمی است که مدارس فوتبال باید به آن توجه کنند. در آکادمی فوتبال پارسیان، مربیان پر تلاش و زحمتکش در حوزه آموزش فوتبال، مسلط به جدیدترین علوم ورزشی و آموزشی هستند و با توجه به استعداد‌های هر بازیکن، مهارت‌ها و تکنیک‌ها را به آن‌ها آموزش داده و باعث شکوفایی استعداد‌های نهفته‌ی فوتبالیست‌های کوچک شما خواهند شد.

مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی‌هایی دارد؟

جلسه با والدین و ارائه گزارشات

یک مدرسه فوتبال خوب باید جلسات متعدد و منظم با والدین ترتیب داده و آن‌ها را در جریان پیشرفت‌ها و نقاط قوت و ضعف فرزندشان قرار دهد. در آکادمی فوتبال پارسیان، والدین می‌توانند در کلاس‌های روانشناسی و کلاس‌های اصول صحیح تغذیه سالم که توسط متخصصان مجموعه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

سکوی پرتاب به مراتب بالاتر

اکثر والدینی که فرزندانشان را در مدارس فوتبال ثبت نام می‌کنند، قطعا آرزو‌های بسیاری برای رسیدن آن‌ها به مراحل بالاتر و تیم‎های مطرح و حتی تیم ملی کشورمان را دارند. پس یک مدرسه فوتبال مطمئن باید به شما این اطمینان را بدهد که فرزندتان در چند سال آینده به مدارج عالی دست خواهد یافت.

در آکادمی فوتبال پارسیان، بازیکنان مستعد در هر رده‌ی سنی شناسایی شده و جهت حضور در تیم‌های لیگ برتری و تیم ملی معرفی خواهند شد. همچنین در پایان هر ماه بازیکن عالی از لحاظ اخلاق و فنی مورد تشویق باشگاه قرار می‌گیرد تا سایر بازیکنان نیز در این رقابت سالم شرکت کنند.

مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی‌هایی دارد؟

اهداف و برنامه‌های بلند مدت آکادمی فوتبال پارسیان

  • برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان و نوجوانان.
  • حفظ و نگهداری بازیکنان مستعد و برنامه ریزی برای ترانسفر شدن آن‌ها به تیم‌های خارجی.
  • عقد قرارداد و همکاری با باشگاه‌ها و آکادمی‌های بین المللی فوتبال به ویژه آکادمی‌های باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید و آژاکس.
  • راه اندازی اپلیکیشن ویژه تلفن همراه با امکانات فراوانی، چون ثبت نام آنلاین، اطلاع والدین از حضور و ایاب و ذهاب فرزندان خود در آکادمی، عکس‌های هرجلسه تمرین، ارائه برنامه غذایی آنلاین و… .
  • راه‌اندازی شعب مختلف در تهران و سایر شهر‌ها
  • راه‌اندازی آکادمی فوتبال بانوان

در این مطلب سعی کردیم تا شما والدین محترم را با وظایف یک مدرسه فوتبال خوب آشنا کنیم تا بدانید که فرزند شما هم می‌تواند لیونل مسی یا رونالدوی آینده باشد اگر نسبت به حقوق خود آگاه باشید و فریب مدارس فوتبال سنتی و تقلبی که فقط دنبال پول شما هستند را نخورید و با تحقیق و تفحص بهترین‌ها را برای فوتبالیست با استعدادتان انتخاب کنید.

مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی‌هایی دارد؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۹۰۶۵۶۱۴۱۸، ۰۹۹۰۶۵۶۱۴۱۷

مدرسه فوتبال خوب و قابل اعتماد چه ویژگی‌هایی دارد؟

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید