امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 441789 |
تاریخ انتشار : 18 خرداد 1400 - 17:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: ما مثل گذشته از آراء مردم به خوبی امانتداری خواهیم کرد. به گزارش صلح خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، دکتر محمدحسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان امروز سه‌شنبه (۱۸ خرداد ۱۴۰۰) در […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: ما مثل گذشته از آراء مردم به خوبی امانتداری خواهیم کرد.

به گزارش صلح خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، دکتر محمدحسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان امروز سه‌شنبه (۱۸ خرداد ۱۴۰۰) در همایش مدیران ستادی و استانی شورای نگهبان که به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای پانزده خرداد، گفت: ما آنچه در روایات و احادیث درباره معجزات خوانده بودیم، در انقلاب اسلامی به چشم دیدیم؛ انقلاب اسلامی ایران با همه دشمنی‌ها و با جنگ تحمیلی، ترورها، فشارهای اقتصادی و… پابرجاست و با قوت به راه خود ادامه می‌دهد و هر یک از این موارد نشان‌دهنده معجزه‌ است.

وی با اشاره بر خطبه ۱۷۳ نهج البلاغه (وَ لَا یَحْمِلُ هَذَا الْعَلَمَ إِلَّا أَهْلُ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ) گفت: افرادی می‌توانند پرچم‌دار این انقلاب باشند که اهل بصیرت دینی و استقامت ایمانی باشند.

دکتر صادقی‌مقدم با اشاره به وظایف شبکه‌های نظارت در برگزاری انتخابات گفت: حراست از اراده مردم که همان آراء مردم است از وظایف شورای نگهبان است و ما مثل گذشته از آراء مردم به خوبی امانتداری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های لازم به شبکه نظارت جهت برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خرداد داده شده است، گفت: هماهنگی و تعامل خوبی با وزارت کشور داشته‌ایم و امیدواریم همه با توجه به وظایف قانونی خود ایفای نقش کنند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب درباره جایگاه مردم در جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم نقش اساسی و ویژه‌ای در جمهوری اسلامی ایران دارند و انقلاب اسلامی با اراده مردم و به رهبری امام راحل به پیروزی رسیده و در قالب جمهوری اسلامی تجلی یافته است.

دکتر صادقی‌مقدم با تأکید بر اینکه همکاران ما در ستاد، دفاتر نظارت استان‌ها، شهرستان‌ها و هیأت‌های نظارت باید مسئولیت‌پذیر باشند، گفت: همه ما به عنوان ناظرین انتخابات باید از حرکت جناحی و تعلقات حزبی اجتناب کنیم.

معاون اجرایی و امور انتخابات با بیان اینکه اعضای شبکه نظارت و خانواده‌هایشان در جهت ترغیب مردم به رأی دادن تلاش کنند، گفت: اعضای شبکه نظارت باید در جهت قانون حرکت کنند و در انجام وظیفه با دقت عمل کنند و با استقامت جلوی هرگونه تخلف و انحراف در انتخابات را بگیرند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید