امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 523508 |
تاریخ انتشار : 02 آبان 1402 - 8:31 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش صلح خبر به نقل از راشاتودی، نیکلاس مادورو، رییس‌جمهور ونزوئلا امروز سه‌شنبه از مسیحیان سراسر جهان خواست تا در برابر نسل‌کشی مردم فلسطین ایستادگی کنند و همچنین خواستار برگزاری یک نشست بین‌المللی و بازگرداندن «سرزمین، استقلال و حاکمیت» به فلسطین شد. مادورو گفت‌وگویی تلویزیونی دراین‌‍باره گفت: «از برادران و خواهران مسیحی خود در […]

به گزارش صلح خبر به نقل از راشاتودی، نیکلاس مادورو، رییس‌جمهور ونزوئلا امروز سه‌شنبه از مسیحیان سراسر جهان خواست تا در برابر نسل‌کشی مردم فلسطین ایستادگی کنند و همچنین خواستار برگزاری یک نشست بین‌المللی و بازگرداندن «سرزمین، استقلال و حاکمیت» به فلسطین شد.
مادورو گفت‌وگویی تلویزیونی دراین‌‍باره گفت: «از برادران و خواهران مسیحی خود در کلیسای کاتولیک، کلیسای ارتدکس – در ونزوئلا و سراسر جهان – می‌خواهم که صدای خود را بلند کرده و نابودی مردم غزه و مردم فلسطی را فریاد بزنند و محکوم کنند.»
وی همچنین افزود: نسل کشی (مردم غزه) باید متوقف شود و هر چه سریعتر یک نشست جهانی برای احیای حقوق مردم فلسطین درباره برقراری صلح، سرزمین، استقلال و کشورشان برگزار شود.
«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا هفته پیش نیز با اشاره به عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» از سوی مقاومت فلسطین علیه اشغالگران قدس اعلام کرد: اسرائیل در حال ارتکاب نسل کشی علیه مردم فلسطین است.
بر اساس اعلام این رسانه، رئیس جمهور ونزوئلا در یک سخنرانی تلویزیونی در این باره گفت: دبیرکل سازمان ملل متحد بیانیه‌ای صادر کرد که ما آن را به دقت خواندیم و هشدار و هشداری بود درباره نسل‌کشی که علیه مردم فلسطین در غزه آغاز شده است. ما در گذشته شاهد قتل عام و جنایات وحشیانه علیه مردم فلسطین بوده ایم. وضعیت کنونی یک نظام آپارتاید جدید علیه فلسطینیان است. ما خواستار آتش بس فوری، احترام به قطعنامه‌ های سازمان ملل، احترام به حقوق مردم و آغاز مذاکرات صلح هستیم تا به مردم فلسطین اجازه داده شود به حقوق قانونی خود در استقلال، زمین و صلح برسند.
بنابر گزارش رسانه‌های فلسطینی شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غزه تا امروز سه‌شنبه به ۵ هزار و ۸۷ نفر، شامل ۲ هزار و ۵۵ کودک و هزار و ۱۱۹ زن رسید. ۱۵ هزار و ۲۷۳ نفر نیز مجروح شده‌اند.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید