امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 119918 |
تاریخ انتشار : 15 آبان 1395 - 14:50 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ توانستند در هفته چهارم لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنند. شامگاه سه‌شنبه (۱ نوامبر/۱۱ آبان) باشگاه صاحب‌نام بایرن مونیخ در گروه D توانست با پیروزی ۲ بر یک مقابل آیندهوون از هلند صعود خود به مرحله یک‌هشتم […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:
بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ توانستند در هفته چهارم لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنند.

شامگاه سه‌شنبه (۱ نوامبر/۱۱ آبان) باشگاه صاحب‌نام بایرن مونیخ در گروه D توانست با پیروزی ۲ بر یک مقابل آیندهوون از هلند صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی سازد. ستاره درخشان بایرن در این پیکار روبرت لواندوسکی، ملی‌پوش لهستانی این تیم بود که هر دو گل بایرن را به ثمر رساند.

نماینده‌ ديگر آلمان در این پیکارها بوروسیا مونشن‌گلادباخ است. این تیم شامگاه سه‌شنبه در گروه C به تساوی یک بر یک مقابل سلتیگ گلاسکو دست یافت و توانست رده‌ سوم جدول را به خود اختصاص دهد.

مدعیان شماره یک در این گروه تیم‌های منچستر سیتی از انگلیس و بارسلونا از اسپانیا هستند. منچستر سیتی که در دیدار رفت مقابل بارسلونا ۴ بر صفر شکست خورده بود، در دیدار برگشت توانست انتقام این ناکامی را بگیرد و حریف پرقدرت خود را ۳ بر یک مغلوب کند.

به گزارش دويچه‌وله، شامگاه چهارشنبه (۲ نوامبر/ ۱۲ آبان) پیکارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

بوروسیا دورتموند در گروه F توانست با پیروزی خانگی یک بر صفر مقابل اسپورتینگ لیسبون از پرتغال ۱۰ امتیاز از چهار بازی کسب کند و مجوز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را به دست آورد. تک گل دورتموند در این دیدار را آدریان راموس در دقیقه ۱۲ به ثمر رساند.

دیگر دیدار این گروه که میان تیم‌های لژیا ورشو از لهستان و رئال مادرید از اسپانیا برگزار شد، با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

مادریدی‌ها اکنون با ۸ امتیاز در رده دوم جدول این گروه قرار دارند و تنها در صورتی ممکن است از صعود به مرحله بعد باز بمانند که در هردو بازی باقیمانده خود شکست بخورند. اسپورتنیگ و ورشو نیز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول جای دارند.

تیم بایر لورکوزن نیز از جمله نمایندگان آلمان بود که شامگاه چهارشنبه در گروه E به میدان رفت. لورکوزنی‌ها که مهمان تیم پرقدرت تاتنهام هاتسپر از انگلیس بودند، عملکردی موفق از خود به نمایش گذاشتند و با پیروزی یک بر صفر سه امتیاز مهم کسب کردند.

تک ‌گل لورکوزن در این دیدار را کوین کامپل، هافبک اين تيم در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند. لورکوزن در پی این موفقیت ۶ امتیازه شد و به مکان دوم جدول ارتقا یافت. صدرنشین گروه E تیم موناکو از فرانسه است که با پیروزی ۳ بر صفر مقابل زسکا مسکو شمار امتیازهای خود را به ۸ رساند.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید