امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 355220 |
تاریخ انتشار : 06 اردیبهشت 1399 - 1:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر بر اساس گزارشات پلیس انگلیس میزان جرایم سوءاستفاده و خشونت خانگی در لندن در شش هفته‌ی گذشته به میزان یک سوم افزایش یافته است. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رویترز پلیس انگلیس اعلام کرده است که گزارش‌های مربوط به خشونت خانگی در لندن در شش […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

بر اساس گزارشات پلیس انگلیس میزان جرایم سوءاستفاده و خشونت خانگی در لندن در شش هفته‌ی گذشته به میزان یک سوم افزایش یافته است.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رویترز پلیس انگلیس اعلام کرده است که گزارش‌های مربوط به خشونت خانگی در لندن در شش هفته‌ی گذشته به میزان یک سوم افزایش یافته است و از قربانیان خشونت خانگی خواست که در این خصوص صحبت و حتی در صورت نیاز با نقض مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی وقوع این جرم را گزارش کنند.

انگلیس در هفته پنجم قرنطینه به سر می‌برد و به منظور جلوگیری گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل تعطیل شده‌اند و به شهروندان اعلام شده تا در خانه بمانند.

پلیس لندن اعلام کرده با وجود این که قرنطینه، اقدامات پیشگیرانه و تلاش برای مهار ویروس در کشور بسیار ضروری است، اما قربانیان فعلی و بالقوه‌ی سوءاستفاده و خشونت خانگی بیش از قبل آسیب پذیرتر شده و در انزوا قرار گرفته‌اند.

پلیس لندن هم‌چنین اعلام کرد که تماس‌ها در خصوص گزارش سوءاستفاده و خشونت خانگی در شش هفته‌ی گذشته حدود یک سوم افزایش یافته است و افسران پلیس روزانه حدود ۱۰۰ نفر را به اتهام چنین جرایمی بازداشت می‌کنند. این آمار در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

یکی از افسران پلیس لندن گفت: «هرکس که مورد سوءاستفاده و خشونت خانگی قرار می‌گیرد نباید اینگونه احساس کند که تنها است و باید در سکوت این رنج را تحمل کند.»

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید