امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 229566 |
تاریخ انتشار : 09 اردیبهشت 1397 - 19:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر غلامعلی افروز گفت: غم از دست دادن عزیزان برای انسان ها درد و رنج فراوانی به همراه دارد و این انسان برای بازگشت دوباره به زندگی عادی خود نیاز به زمان لازم و مشاوره روانشناسی دارد. به گزارش صلح خبر، غلامعلی افروز “چهره ماندگار” عرصه روانشناسی کشور پس از […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

غلامعلی افروز گفت: غم از دست دادن عزیزان برای انسان ها درد و رنج فراوانی به همراه دارد و این انسان برای بازگشت دوباره به زندگی عادی خود نیاز به زمان لازم و مشاوره روانشناسی دارد.

به گزارش صلح خبر، غلامعلی افروز “چهره ماندگار” عرصه روانشناسی کشور پس از بازدید از مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) و مشاهده مراحل مختلف ارائه خدمات به شهروندان داغدار توسط سازمان بهشت زهرا(س) با دکتر سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) دیدار و در خصوص لزوم ارائه خدمات روانشناسی به شهروندان پیشنهاداتی ارائه کرد.

افروز استاد ممتاز دانشگاه تهران با تقدیر و تشکر از خدمات منظم و بی وقفه سازمان بهشت زهرا(س)، گفت: یکی از سیستم های منظم و بدون وقفه در خدمات رسانی که در نوع خود کم نظیر است و با عزت و احترام به مردم خدمات رسانی می کند را در بهشت زهرا(س) مشاهده کرده ام.

وی افزود: پرسنل شریف و زحمتکش بهشت زهرا(س) کار مقدس و قابل احترامی دارند و با تمام وجود در خدمت کسانی هستند که در شدیدترین فشارهای روحی و روانی به واسطه ی از دست دادن عزیزان خود هستند.

دکتر افروز از اقدام ارزشمند مدیریت بهشت زهرا(س) جهت پیگیری مسائل روانشناسی و روان درمانی شهروندان سوگوار مراجعه کننده به بهشت زهرا(س) تقدیر و تشکر کرد و گفت: به زودی یک طرح جامع در این زمینه از طرف اساتید روانشناسی دانشگاه تهران جهت بررسی های اولیه تقدیم مدیریت بهشت زهرا(س) می شود.

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از دکتر افروز جهت بازدید و وقتی که به این موضوع مهم اختصاص دادند، گزارشی از تعداد مراجعین، مسائل پیرامون خدمات رسانی به شهروندان و مسائل مورد نظرو مهمی که مدیریت بهشت زهرا(س) پیگیری می کند ارائه کرد و از اساتید برجسته روانشناسی کشور در این زمینه خواست تا طرح ها و ایده های خود را ارائه دهند.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید