امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 280031 |
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1398 - 8:37 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون برای انتخاب نواب رئیس مجلس آماده ائتلاف با سایر فراکسیون‌های مجلس است، تاکید کرد که حفظ ریاست علی لاریجانی در سال آخر فعالیت مجلس خط قرمز این فراکسیون است. مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون برای انتخاب نواب رئیس مجلس آماده ائتلاف با سایر فراکسیون‌های مجلس است، تاکید کرد که حفظ ریاست علی لاریجانی در سال آخر فعالیت مجلس خط قرمز این فراکسیون است.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: اعضای فراکسیون مستقلین در جلسه‌ای روی ریاست آقای لاریجانی تفاهم کردند زیرا حفظ ریاست ایشان خط قرمز فراکسیون مستقلین است اما در مورد نواب رئیس قرار شد نظر فراکسیون‌های دیگر را ببینیم، اگر آنها تصمیمی به ائتلاف داشتند ما هم آمادگی این امر را داریم.

وی افزود: در انتخابات هیأت رئیسه مجلس در سال گذشته فراکسیون مستقلین تمام تمرکز خود را روی حفظ ریاست آقای لاریجانی انجام داد و در نتیجه تعداد اعضای این فراکسیون در هیأت رئیسه تنها دو نفر (نعمتی و آشوری) است. لذا قرار شد تلاش کنیم در انتخابات هیأت رئیسه جدید تعداد اعضای فراکسیون در هیأت رئیسه به چهار نفر افزایش یابد.

این نماینده مجلس در ارزیابی خود از تحولات هیأت رئیسه مجلس در سال پایانی فعالیت مجلس دهم، گفت: معمولاً در سال آخر تغییر چندانی در ترکیب هیأت رئیسه اتفاق نمی‌افتد و نهایتاً این تغییرات در حد دو سه نفر است.

به گزارش صلح خبر، انتخابات هیأت رئیسه مجلس برای انتخاب رئیس و ۱۱ نفر از اعضای هیأت رئیسه پنجم خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید