امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 274760 |
تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1398 - 17:09 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر در بازار امروز (چهارشنبه) قیمت طلا و سکه افزایشی شد اما نرخ انواع ارز کاهشی بود. به گزارش صلح خبر، در لحظه انتشار این گزارش قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید برابر با چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که ۵۵ هزار تومان نسبت به […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

در بازار امروز (چهارشنبه) قیمت طلا و سکه افزایشی شد اما نرخ انواع ارز کاهشی بود.

به گزارش صلح خبر، در لحظه انتشار این گزارش قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید برابر با چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که ۵۵ هزار تومان نسبت به روز گذشته افزایش دارد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت چهار میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

همچنین هر قطعه نیم سکه دو میلیون و ۶۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود که نشانگر افزایش ۲۰ هزار تومانی قیمت است. ربع سکه نیز با ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت، یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان است و هر قطعه سکه یک گرمی ۹۵۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۴۳۹ هزار تومان داد و ستد می‌شود که ۶,۰۰۰ تومان نسبت به دیروز افزایش یافته است.

ارزش هر اونس طلای جهانی نیز پنج دلار بیشتر شده و به ۱۲۷۳ دلار رسیده است.

نرخ ارز در بانک‌ها کاهشی شد

در بازار ارز بر خلاف روز گذشته که قیمت خرید در بانک‌ها به همراه ارز مسافرتی افزایش داشت، امروز نرخ‌ها با کاهش مواجه شده است. به گونه‌ای که هر دلار آمریکا ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان توسط بانک‌ها خریداری شد که نسبت به دیروز حدود ۲۴۰ تومان کاهش دارد.

همچنین هر یورو تا ۱۵ هزار تومان از مشتریان در بانک‌ها خریداری شد که در مقایسه با دیروز ۵۰ تومان کاهش قیمت دارد.

اما ارز مسافرتی که تا ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان در هر یورو برای روز گذشته فروش رفت و حتی قیمت آن از بازار آزاد هم بالاتر بود، برای امروز با کاهش حدود ۲۰۰ تومانی به ۱۵ هزار و ۸۹۰ تومان رسیده است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید