امروز: دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 11 ذو الحجة 1445 | 2024-06-17
کد خبر: 277801 |
تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1398 - 7:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که «ایران تا اردیبهشت نفت را بیشتر از پیش بینی ها در بودجه فروخته است» گفت: دشمن در شرایط فعلی به دنبال بستن همه راه‌هاست که قطعاً با اتحاد و همدلی ما در داخل کشور ناکام خواهد ماند. اسدالله قره خانی در […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که «ایران تا اردیبهشت نفت را بیشتر از پیش بینی ها در بودجه فروخته است» گفت: دشمن در شرایط فعلی به دنبال بستن همه راه‌هاست که قطعاً با اتحاد و همدلی ما در داخل کشور ناکام خواهد ماند.

اسدالله قره خانی در گفت‌وگو با صلح خبر، در واکنش به تحریم‌های اخیر آمریکا اظهار کرد: علیرغم تمامی تلاش آمریکا، ما اکنون که در اواسط اردیبهشت قرار داریم توانستیم بیشتر از پیش بینی‌ها در بودجه نفت را فروخته و صادر کنیم و فرآورده‌های پتروشیمی هم صادر شده. اما با دشمنی روبه رو هستیم که با همه قوا وارد میدان شده و می‌خواهد راه ما را ببندد برای این هدف هم از همه ترفندها و اهرم‌هایش استفاده می‌کند.

وی یادآور شد: ما کشور انقلابی هستیم که فراز و فرودهای زیادی دیدیم حتی تحریم‌های جامعه بین المللی را پشت سرگذاشته و ان‌شاءالله هم در این مرحله با وحدت جلو می‌رویم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نمونه وحدت را در جلسه مجلس برای تصمیم گیری درباره بنزین دانست و توضیح داد: ما در جلسه مجلس به این جمع بندی رسیدیم که دولت راهکارهای دیگر جز افزایش قیمت بنزین را دنبال کند که دولت هم هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد بر این اساس اگر همه گرایش‌های سیاسی، مردم، نهادها و ارگان نظام با هم متحد باشند می‌توان به نتایج مثبت رسیده و دشمن را ناکام کنیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید