امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 366916 |
تاریخ انتشار : 08 تیر 1399 - 3:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر یک عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: افزایش صعودی نرخ ارز و قیمت کالاهای اساسی برای مردم آزاردهنده بوده و باید به دنبال راهکاری برای نحوه عبور از وضعیت موجود باشیم. رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره به افزایش نرخ ارز و قیمت کالاها […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

یک عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: افزایش صعودی نرخ ارز و قیمت کالاهای اساسی برای مردم آزاردهنده بوده و باید به دنبال راهکاری برای نحوه عبور از وضعیت موجود باشیم.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره به افزایش نرخ ارز و قیمت کالاها اعلام نمود: کمیسیون اقتصادی مجلس هفته گذشته جلساتی را با وزیر اقتصاد، رئیس مجلس و مسوولان اقتصادی در این زمینه برگزار کرد و ما منتظر اعلام نتیجه این جلسه هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: افزایش نرخ ارز و به دنبال آن افزایش قیمت کالاها جای نگرانی داشته و قطعا مجلس به بحث گرانی ورود می کند تا تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم تصریح کرد: رشد سرسام آور نرخ ارز و کالاها برای مردم آزاردهنده بوده و به مناسبات اقتصادی کشور آسیب وارد کرده است. باید زودتر تدبیری اندیشیده شود تا جلوی روند صعودی قیمت ها گرفته شود.

فیروزی در پایان تاکید کرد: دستگاه های نظارتی نیز در کنترل قیمت ها نقش داشته و باید به وظایف خود عمل کنند اما بخشی از وضعیت موجود به شیوع کرونا و به مشکل تعاملات اقتصادی و درآمدهای ارزی دولت باز می گردد. باید هر چه زودتر با آسیب شناسی به دنبال راهکاری برای نحوه عبور از وضعیت موجود و راه های جلوگیری از افزایش قیمت ها باشیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید