امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 293867 |
تاریخ انتشار : 23 تیر 1398 - 18:14 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر وزارت خارجه فلسطین اظهارات اخیر مطرح شده از سوی فرستاده آمریکا به منطقه را محکوم و اعلام کرد که هدف از این اظهارات تحمیل مفاهیم جدیدی بر نزاع است. به گزارش صلح خبر، به نقل از القدس العربی، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که دولت دونالد […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

وزارت خارجه فلسطین اظهارات اخیر مطرح شده از سوی فرستاده آمریکا به منطقه را محکوم و اعلام کرد که هدف از این اظهارات تحمیل مفاهیم جدیدی بر نزاع است.

به گزارش صلح خبر، به نقل از القدس العربی، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و تیم “صهیونیستی شده ” آن با روشی سیستم‌مند و عامدانه به تکرار مواضع و اظهارات خصمانه خود علیه ملت فلسطین که حقوق ملی عادلانه و قانونی این ملت را نادیده می‌گیرد، ادامه می‌دهند.

این وزارت خانه تاکید کرد که این رویکردها در چارچوب ایجاد افکار عمومی جهانی و مناقشه‌ها و جدل‌های منطقه‌ای و داخلی پیرامون گفتمان سیاسی جدیدی صورت می‌گیرد که اگر به صورت کامل مغایر با قانون بین المللی و مشروعیت و قطعنامه‌های آن نباشد، در واقع متکی به یک اصول جدید و کاملاً متفاوت است.

وزارت خارجه فلسطین به اظهارات اخیر جیسون گرینبلات، فرستاده آمریکا اشاره کرد که وی در آن نپذیرفته بود از واژه “شهرک‌سازی‌ها” استفاده کند و به جای آن، کلمه محله‌ها و شهرها را به کار برده و عنوان کرده بود که معامله قرن از عبارت راهکار تشکیل دو کشور استفاده نمی‌کند.

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد که گرینبلات تلاش می‌کند عنوان اشغالگر را از اسرائیل در فرهنگ سیاسی جهانی و آگاهی مسئولان بین المللی بزداید و مفاهیم جدیدی را تحمیل کند که مدت‌هاست اسرائیل تمایل به تحمیل آنها بر افکار عمومی دارد.

این وزارت خانه نسبت به خطرات این توطئه بزرگ علیه امنیت و ثبات در جهان هشدار داد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید