امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 243306 |
تاریخ انتشار : 09 آبان 1397 - 0:30 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر به گزارش خبرنگار صلح خبر، در حالی محمد درخشان برای حضور در رقابتهای گرنداسلم و مذاکره با رئیس فدراسیون جهانی در ابوظبی به سر می برد، روز سه شنبه همزمان با اربعین حسینی که در ایران تعطیل رسمی است، نامه ای با مضمون برگزاری مجمع عادی سالیانه در تاریخ […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

به گزارش خبرنگار صلح خبر، در حالی محمد درخشان برای حضور در رقابتهای گرنداسلم و مذاکره با رئیس فدراسیون جهانی در ابوظبی به سر می برد، روز سه شنبه همزمان با اربعین حسینی که در ایران تعطیل رسمی است، نامه ای با مضمون برگزاری مجمع عادی سالیانه در تاریخ شنبه ۱۲ آباماه به امضا امیرحسین سیاحی دبیر فدراسیون به هیات های سراسر کشور ارسال شد.

این در حالیست که بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی ۴ مهرماه ۱۳۹۵ که به حضور درخشان در راس این فدراسیون انجامید، تاکنون هیچ مجمعی برگزار نشده و به یکباره مسئولان فدراسیون به فکر برگزاری مجمع عمومی سالیانه افتاده اند. نکته مهمتر اینکه در متن نامه آمده که شخص رئیس هیات باید در مجمع حاضر باشد.

آیا برگزاری مجمع عادی سالیانه آنقدر مهم است که در صورت غیبت رئیس، به نایب رئیس و دبیر هیات اجازه حضور در جلسه داده نشود. اهمیت تا آنجا بالاست که در این رابطه تماس هایی با روسای هیات ها برای سفر به تهران گرفته شده است. 

برخی عنوان کرده اند محمد درخشان با وجود آنکه گفته بود برای رفتن از آماده است و حتی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها عنوان کرده که نامه استعفای خود را تحویل وزارت ورزش داده، قبل از رسیدن به تهران مقدمات برگزاریچنین مجمعی را فراهم کرده تا ابهامات در مورد رفتن یا ماندن او افزایش پیدا کند.  

مشخص نیست برگزاری مجمع فدراسیون با این فوریت و نامه نگاری در یک روز تعطیل چه توجیهی می تواند داشته باشد؟ آیا قرار است در این جلسه اعضای مجمع با استعفای رئیس فدراسیون مخالفت کرده و مخالفت های خود را نیز طی نامه امضا شده به وزارت ورزش و فدراسیون جهانی منعکس کنند؟

مهمتر آنکه آیا دفتر مجامع وزارت ورزش با برگزاری این مجمع موافقت کرده و یا وزارت ورزش در جریان این موضوع هست یا خیر؟ آیا این اقدام فدراسیون جودو در پی نامه فدراسیون جهانی به تهران و در نتیجه مذاکرات درخشان در ابوظبی بوده یا خیر؟

به هر حال قانون منع بکارگیری بازنشسته ها ابلاغ شده و رئیس فدراسیون جودو هم مانند سایر روسای بازنشسته باید منتظر تصمیم نهایی باشد.

کد خبر 4445802

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید