امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 214129 |
تاریخ انتشار : 07 دی 1396 - 12:45 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله وبگردی صلح خبر فستیوال سفید ترکیه 2018 (+عکس) لست سکند – در فاصله ی هشت کیلومتری جنوب شرقی شهر بورسای ترکیه ، کوهی وجود دارد به نام اولوداغ (Uludağ) که یال طویل آن به طول تقریبی سیزده کیلومتر و در جهت شمال غربی به جنوب شرقی کشیده شده است . ارتفاع این […]

به گزارش مجله وبگردی صلح خبر

فستیوال سفید ترکیه 2018 (+عکس)

لست سکند – در فاصله ی هشت کیلومتری جنوب شرقی شهر بورسای ترکیه ، کوهی وجود دارد به نام اولوداغ (Uludağ) که یال طویل آن به طول تقریبی سیزده کیلومتر و در جهت شمال غربی به جنوب شرقی کشیده شده است . ارتفاع این کوه در بلندترین نقطه به 2543 متر می رسد . در دامنه های شمال غربی این کوه ، امکانات و تاسیسات رفاهی و ورزشی متعدد و مجهزی برای علاقه مندان به تفریحات و ورزش های زمستانی احداث گردیده است.

علاوه بر استفاده ی عموم شهروندان و گردشگران در طول ماههای سرد و پربرف سال از مجموعه یاد شده ، آن مکان هر ساله و در ماههای ابتدایی سال جدید میلادی ، محل برگزاری فستیوال سفید است .

در سال جدید میلادی نیز علاقه مندان می توانند در سه دوره ی زمانی ( 14 تا 18 ژانویه ) ، ( 4 تا 8 فوریه ) و ( 11 تا 15 فوریه ) هر یک به مدت چهار شب و پنج روز در هتل های زیبا و مجهز منطقه اقامت نموده و ضمن برخورداری از هوای پاک و طبیعت زیبا و استفاده از امکانات تفریحی و ورزشی گوناگون مجموعه ، در فستیوال موسیقی پرانرژی و شاد آن که با حضور بیش از 30 ستاره و خواننده ی معروف آن کشور برگزار می شود ، شرکت نمایند .

تلفیق سرمای هوا و زیبایی طبیعت و انجام تفریحات و ورزش های زمستانی در طول روز و سپس گرمای اجرای موسیقی های شاد و پرتحرک در شب که هم در فضای روباز و هم در فضای سرپوشیده ی هتل های معروف و مجهز منطقه برگزار می شود ، بس جذاب و به یادماندنی خواهد بود . فستیوال سفید 2018 را از دست ندهید .

منبع : asriran

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید