امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 366964 |
تاریخ انتشار : 08 تیر 1399 - 11:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر هفته بیست و دوم لیگ برتر در حالی امروز (یک‌شنبه) آغاز خواهد شد که ۳ بازیکن از ۴ مدعی آقای گلی سرخابی‌های پایتخت غایب هستند و آل‌کثیر و مغانلو این فرصت را دارند تا فاصله خود را با رقبا افزایش دهند. به گزارش صلح خبر، هفته بیست و دوم […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

هفته بیست و دوم لیگ برتر در حالی امروز (یک‌شنبه) آغاز خواهد شد که ۳ بازیکن از ۴ مدعی آقای گلی سرخابی‌های پایتخت غایب هستند و آل‌کثیر و مغانلو این فرصت را دارند تا فاصله خود را با رقبا افزایش دهند.

به گزارش صلح خبر، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران با ۵ بازی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها پیکان میزبان پرسپولیس است و صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی داربی جنوبی‌ها را برگزار می‌کنند. پیکان تیم قعرنشین جدول است و صنعت نفتی‌ها هم می‌توانند از دیدار برابر تیم رده دوازدهمی پارس جنوبی استفاده کنند و به صدر جدول نزدیک شوند.

البته نکته مهم‌تر این ۲ بازی، تقابل آقایان گل لیگ نوزدهم است. شهریار مغانلو از پیکان و عیسی آل‌کثیر از صنعت نفت آبادان با ۱۰ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارند. ۲ مهاجمی که توانستند تا هفته بیست و یکم حریفای سرخابی خود یعنی ارسلان مطهری، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و مهدی ترابی را شکست دهند و شانس بیشتری برای بردن کفش طلای فوتبال ایران داشته باشند. هفته بیست و دوم فرصت خوبی برای این ۲ مهاجم است تا بتوانند اختلاف خود را با رقبای استقلالی و پرسپولیسی خود افزایش دهند زیرا ۳ بازیکن از ۴ رقیب آن‌ها برای مصاف آقای گلی غایب هستند و آل‌کثیر و مغانلو این فرصت را دارند تا یک قدم دیگر به کسب این عنوان نزدیک‌تر شوند. شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی استقلال به دلیل زایمان همسرش به مرخصی رفته و ارسلان مطهری نیز به دلیل کشیدگی همسترینگ مصدوم است و نمی‌توانند در هفته بیست و دوم برای استقلال به میدان روند.

همچنین مهدی ترابی نیز تنها محروم پرسپولیس در آغاز مجدد بازی‌های این تیم است و مرد ۸ گله سرخ‌ها این فرصت را ندارد تا گل‌هایش را در لیگ نوزدهم افزایش دهد. در این بین تنها مهدی قایدی است که با ۹ گل این فرصت را دارد تا رقیب جدی برای آقایان گل فعلی لیگ برتر باشد. شهریار مغانلو و هم تیمی‌هایش از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان پرسپولیس هستند و صنعت نفت در آبادان از پارس جنوبی پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید