امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 329402 |
تاریخ انتشار : 28 آذر 1398 - 13:59 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/خراسان رضوی رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره نمایش‌نامه‌نویسی اقتباسی گام دوم از برگزاری جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی منتخب آثار این جشنواره در مشهد خبر داد. محمدعلی چمی‌گو در گفت‌وگو با صلح خبر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این جشنواره با هدف حمایت از ستاره ها تئاتر و به خصوص ستاره […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

صلح خبر/خراسان رضوی رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره نمایش‌نامه‌نویسی اقتباسی گام دوم از برگزاری جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی منتخب آثار این جشنواره در مشهد خبر داد.

محمدعلی چمی‌گو در گفت‌وگو با صلح خبر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: این جشنواره با هدف حمایت از ستاره ها تئاتر و به خصوص ستاره ها جوان مشهدی برگزار خواهد شد. 

وی افزود: گروه‌های متمایل به شرکت در این جشنواره برای خوانش آثار منتخب جشنواره گام دوم باید اعلام آمادگی خود را تا پایان روز یک‌شنبه اول دی ماه سال جاری از طریق ایمیل  Gamedovom1397@Gmail.Com به دبیرخانه این جشنواره اطلاع دهند. 

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره نمایش‌نامه‌نویسی اقتباسی گام دوم عنوان کرد: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از طریق مراجعه به موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، دبیرخانه جشنواره نمایش‌نامه‌نویسی اقتباسی گام دوم، در روزهای شنبه 30 آذر و یک‌شنبه اول دی ماه از ساعت 8 صبح تا 14 نسبت به ثبت نام حضوری اقدام کنند. 

چمی‌گو خاطر نشان کرد: این جشنواره به صورت رقابتی برگزار شده و به گروه‌های راه‌یافته به مرحله خوانش کمک هزینه پرداخت خواهد شد. نخستین جشنواره ملی نمایش‌نامه‌نویسی اقتباسی گام دوم 12 دی ماه سال جاری در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد به کار خود پایان خواهد داد. 

انتهای پیام 

​​

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید