امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 337953 |
تاریخ انتشار : 06 بهمن 1398 - 16:49 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر جشنواره «نانو و رسانه» با هدف معرفی برترین آثار رسانه‌ای در حوزه فناوری نانو، هر ساله به همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود. به گزارش صلح خبر، علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ خردادماه ۱۳۹۹ به دبیرخانه جشنواره «نانو و […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

جشنواره «نانو و رسانه» با هدف معرفی برترین آثار رسانه‌ای در حوزه فناوری نانو، هر ساله به همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود.

به گزارش صلح خبر، علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ خردادماه ۱۳۹۹ به دبیرخانه جشنواره «نانو و رسانه» ارسال کنند.

در جشنواره نانو و رسانه سال ۱۳۹۹،  علاوه بر تقدیر از آثار عالی در هر گروه از رسانه‌ها، آثار عالی در «سه محور ویژه» نیز مستقل از قالب اثر، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

محورهای ویژه جشنواره امسال عبارت از “فناوری نانو در زندگی مردم”، “صادرات محصولات نانو” و “نقد و تحلیل” است.

از جمله شرایط حضور در جشنواره می‌توان به “آثار ارسالی باید درباره مسائل، موضوعات و رویدادهای مرتبط با فناوری نانو باشد”، “آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که در فاصله زمانی اول فروردین ماه سال ۱۳۹۸ تا پانزده خردادماه سال ۱۳۹۹ از طریق رسانه‌های رسمی کشور یا شبکه‌های اجتماعی منتشرشده باشد”، “هر شرکت‌کننده می‌تواند ۵ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند” و “محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب‌های آثار) وجود ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند به طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند” اشاره کرد.

علاقمندان جهت شرکت در جشنواره نانو و رسانه می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت nanomedia.ir آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید