امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 365282 |
تاریخ انتشار : 31 خرداد 1399 - 1:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/کردستان در این روزهای سخت و نفس‌گیری که کرونا نفس همگان را به تنگ آورده هنرمندان با هنر خود به کمک آمده‌اند تا با زبان بی‌زبانی نحوه مقابله با این ویروس منحوس را به نمایش بگذارند. ستاره کاریکاتوریست کردستانی در طرحی با موضوع کرونا تصویری از مبارزه یک […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

صلح خبر/کردستان در این روزهای سخت و نفس‌گیری که کرونا نفس همگان را به تنگ آورده هنرمندان با هنر خود به کمک آمده‌اند تا با زبان بی‌زبانی نحوه مقابله با این ویروس منحوس را به نمایش بگذارند.

ستاره کاریکاتوریست کردستانی در طرحی با موضوع کرونا تصویری از مبارزه یک مرد کُرد در مقابل ویروس کرونا ارائه داده است.

طرح‌هایی با موضوع کرونا این امر را در اذهان مردم نهادینه می‌کند که تنها راه مقابله با کرونا رعایت بهداشت است و ضرورت استفاده از ماسک و دستکش در مقابله با کرونا را نیز به مردم متذکر می‌شود.

بهزاد تارا در این طرح یک مرد کُرد را در مقابله با ویروس کرونا قرار داده که با ماسک و دستکش و رعایت اصول بهداشتی در مقابل کرونا قرار گرفته است و با رعایت موازین بهداشتی از خود در مقابل این ویروس محافظت می‌کند و ویروس از شکست وی عاجز مانده است.

او در این طرح با انتخاب دقیق رنگ‌ها و همچنین استفاده از رنگ قرمز در طرح خود وخامت اوضاع و قرار گرفتن استان کردستان در وضعیت قرمز را به نمایش گذاشته است.

بهزاد تارا  متولد١٣٤١ سنندج و از سال ١٣٥٧زیر نظر آقای هادی ضیاء الدینی نقاشی را شروع کرد. او سال ١٣٨٦ عضو انجمن نقاشان ایران شد.

تارا در رشته طراحی و نقاشی چندین دیپلم افتخار و جوایز در مسابقات مناطق کشور کسب کرده و دو بار در فینال نمایشگاه دو سالانه نقاشان معاصر ایران شرکت کرده‌است. تصویر سازی دیوان شعرای کُرد ازجمله  نالی، محوی، بیسارانی، ولی‌دیوانه، شامی کرماشانی، ماموستا مولوی کُرد، وکتاب‌های زنان نامدار کُرد از جمله آثار اوست.

کتاب «چند چهره» ازجمله کتاب چاپ شده از آثار اوست که به همت انتشارات دانشگاه کردستان منتشر شده است. او با رسانه‌ها همکاری تنگاتنگی دارد و آثار او در دهه 80 شمسی در رسانه‌های محلی منتشر می‌شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید