امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 349730 |
تاریخ انتشار : 07 فروردین 1399 - 22:33 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/بوشهر رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، و به منظور قطع موثرتر زنجیره انتقال آن، طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه ۸ فروردین ماه به صورت جدی وارد فاز اجرایی می‌شود. سرهنگ قدرت الله کشکولی […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

صلح خبر/بوشهر رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، و به منظور قطع موثرتر زنجیره انتقال آن، طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه ۸ فروردین ماه به صورت جدی وارد فاز اجرایی می‌شود.

سرهنگ قدرت الله کشکولی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور و راه استان و دیگر عوامل اجرایی مسئول در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان با آمادگی کامل حضور دارند، تاکید کرد: بر اساس این طرح صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است. 

این مقام انتظامی اظهار کرد: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروهای امدادی و درمانی، پلیس، حمل بار، کالاها، مایحتاج مردم، سوخت مشمول ممنوعیت ها نمی‌شود، گفت: کلیه وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی کنترل می شوند و به هموطنان توصیه می کنیم سفرهای خود را لغو و در خانه بمانند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین به منظور تضمین اجرای طرح، خودروهای افراد متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با اخذ کلیه هزینه های جانبی توقیف می شود و جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را نیز برای آنان به همراه خواهد داشت و رانندگان خودروهای مذکور به شهر و محل سکونت خود بازگردانده می شوند.

سرهنگ کشکولی عنوان کرد: اجرای موفق این طرح نیازمند مشارکت و همکاری همه شهروندان و هم استانی های عزیز است و لازم است که در مدت زمان اجرای طرح به توصیه ها و فرامین پلیس و سایر مسئولان و عوامل اجرایی توجه کنند.

انتهای پیام 

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید