امروز: چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 22 ذو القعدة 1445 | 2024-05-29
کد خبر: 272697 |
تاریخ انتشار : 27 فروردین 1398 - 18:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر جلسه شورای نظارت با موضوع بررسی نحوه پوشش خبری حادثه سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور با حضور نمایندگان قوای قضائیه، مجریه و مقننه و همچنین معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای تشکیل شد. به گزارش صلح خبر به نقل […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

جلسه شورای نظارت با موضوع بررسی نحوه پوشش خبری حادثه سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور با حضور نمایندگان قوای قضائیه، مجریه و مقننه و همچنین معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای تشکیل شد.

به گزارش صلح خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نظارت بر صدا و سیما، در این جلسه که معاون سیاسی سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه خبر و برخی از مدیران معاونت سیاسی حضور داشتند، گزارشی از اقدامات عملکرد و برنامه‌های آینده این معاونت با موضوع سیلاب اخیر کشور ارائه شد.

مجید آخوندی معاون سیاسی سازمان صدا و سیما با اعلام اینکه بارش‌های فروردین ماه از لحاظ حجم و میزان فراگیری در استان‌های مختلف بی سابقه بوده است، گفت: با وجود پیش بینی‌های به عمل نیامده از سوی دستگاه‌های مرتبط با سیل، رسانه ملی توانست ضمن بسیج امکانات و تجهیز منابع، با استفاده از نیروهای موجود در شهرستان‌ها، استان‌ها و مرکز، اخبار مرتبط با سیل در استان‌های درگیر را پوشش رسانه‌ای دهد و عملکرد نهادهای مختلف و گروه‌های جهادی و مردمی و همچنین وحدت و یکپارچگی کشور را در خلق حماسه کمک‌های مردمی را به تصویر بکشد.

وی انعکاس هشدارهای ستاد مدیریت بحران کشور و عملکرد سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با سیل را از دیگر اقدامات رسانه ملی اعلام و اظهار کرد: در مناطق سیل زده سعی کردیم مشکلات و کمبودهای مردم را به گوش مسئولان مربوطه برسانیم.

معاون سیاسی صدا و سیما گام بعدی رسانه ملی را انعکاس فعالیت‌های بازسازی و سازندگی مناطق سیل زده و نیز پیگیری تعهدات و وعده‌های مسئولان اجرایی کشور به مردم این مناطق اعلام و اظهار امیدواری کرد، رسانه ملی در این مرحله نیز به اهداف مد نظر دست یابد.

در ادامه این نشست اعضای شورای نظارت نیز ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود، از عملکرد صداوسیما در پوشش خبری حادثه سیل اخیر در برخی استان‌های کشور تقدیر و بر ضرورت انعکاس فعالیت‌های دستگاه‌های دولتی و اقدامات خیرخواهانه مردمی در کمک به مردم مناطق سیل زده و بازسازی این مناطق و همچنین انعکاس اقدامات دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی کشور به طور مستمر تاکید کردند.

بیان ثمرات و نتایج خوب بارش‌های آسمانی اخیر در صدا و سیما از موضوعات دیگری بود که اعضای شورای نظارت بر آن تاکید داشتند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید