امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 359179 |
تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1399 - 3:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم در چند ماه پیش رو به خاطر مصالح کشور و منافع مردم رقیبان دولت از کارشکنی و تضعیف دولت دست برداشته و به کمک دولت آمده تا از چالش کرونا با کمترین هزینه عبور کنیم. جلال میزرایی در […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم در چند ماه پیش رو به خاطر مصالح کشور و منافع مردم رقیبان دولت از کارشکنی و تضعیف دولت دست برداشته و به کمک دولت آمده تا از چالش کرونا با کمترین هزینه عبور کنیم.

جلال میزرایی در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره نقش احزاب و جریان‌های سیاسی برای عبور از وضعیت کنونی اعلام نمود: متاسفانه تناقض‌هایی در بخش‌های مختلف کشور دیده می‌شود بعضا زمانی که نقص‌ها و مشکلاتی بروز می‌کند که ریشه در خارج دارد عامل آن را داخلی معرفی می‌کنیم و زمانی که کم‌کاری‌ها در داخل زمینه ایجاد مشکلاتی را فراهم می‌کند آن را به عامل خارجی نسبت می‌دهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر رقابت‌های سیاسی با در نظر گرفتن قانون و اخلاق نباشد و به دنبال تخریب افراد صورت گرفته و چیزی برای اثبات وجود نداشته باشد نتیجه ای جز بی اعتمادی برجای نمی گذارد. احزاب و گروه‌های سیاسی در شرایط خوبی که بعد از انتخابات مجلس ایجاد شده و پیام مشارکت به صدا درآمده است باید در راستای بازسازی و نوسازی تشکیلات و ساختار خود گام برداشته و برنامه‌ها و رویکرد خود را در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی، سیاست داخلی، سیاست خارجی و فرهنگی مورد بازنگری و بازسازی قرار دهند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قبل از درگیر شدن با ویروس کرونا نیز کشور ما با مشکلاتی که به دنبال تحریم‌ها ایجاد شده بود دست و پنجه نرم می‌کرد و از سوی دیگر فشار بعضی از خودی‌ها در داخل دولت را تضعیف می‌کرد. در این شرایط دولت با مشکلی دیگر که شیوع ویروس کرونا بود روبرو شد که شرایط را برای اداره کشور سخت تر کرد اما دولت توانست با حداقل امکانات حداکثر خدمات را ارائه کند. از نظر بنده دولت عملکرد خوبی در مقابله به این ویروس داشته است.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم در چند ماه پیش رو به خاطر مصالح کشور و منافع مردم رقیبان دولت از کارشکنی و تضعیف دولت دست برداشته و به کمک دولت آمده تا از چالش کرونا نیز عبور کنیم.

میرزایی افزود: ما در شرایط بین المللی به سر می‌بریم که مذاکره و برجام را تجربه کرده‌ایم و خوشبختانه دولت توانست با هوشمندی تمام در خصوص برجام عمل کند. آن چه که آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند صدمه به اقتصاد ایران است نباید سیاست خبیثانه آمریکا و هزینه خروج آمریکا از برجام را به پای دولت آقای روحانی نوشت.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید