امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 338362 |
تاریخ انتشار : 08 بهمن 1398 - 20:19 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه «پیوند با قرآن یک نعمت ارزشمند است که خداوند متعال به خوبان جامعه عطا می‌کند»، گفت: برای مصونیت از آسیب باید با باورها و اندیشه‌های قرآنی پیوند ایجاد کنیم. به گزارش صلح خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی – وزیر اطلاعات و رئیس جامعه […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه «پیوند با قرآن یک نعمت ارزشمند است که خداوند متعال به خوبان جامعه عطا می‌کند»، گفت: برای مصونیت از آسیب باید با باورها و اندیشه‌های قرآنی پیوند ایجاد کنیم.

به گزارش صلح خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی – وزیر اطلاعات و رئیس جامعه اطلاعاتی – در آئین اختتامیه نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت جامعه اطلاعاتی کشور با عنوان «مهدی یاوران»، با بیان اینکه «پیوند با قرآن یک نعمت ارزشمند است که خداوند متعال به خوبان جامعه عطا می کند»، اظهار کرد: قرآن کریم آسیب زدایی مؤثری دارد و برای مصونیت از آسیب‌ها باید با باورها و اندیشه‌های قرآنی پیوند ایجاد کنیم. خوشبختانه کارکنان و خانواده جامعه اطلاعاتی با قرآن اُنس دارند و برای شکوفایی حرکت قرآنی به طور خودجوش عمل می‌کنند؛ باید این شور و نشاط معنوی و ارتباط قرآنی را قدر دانست.

وی با تاکید بر اینکه پیوند با قرآن لایه به لایه است، گفت: باید همیشه و در همه حال به قرآن احترام بگذاریم و آداب قرآن را رعایت کنیم. امروزه با رهنمودهایی که مقام معظم رهبری نسبت به مسائل قرآن، پیوند با قرآن و تلاوت قرآن دادند، الحمدلله روز به روز این آداب قرآنی در جامعه بهتر افزایش پیدا می کند.

وزیر اطلاعات افزود: داستان های قرآنی هر کدام درس های آموزنده ای دارد و با الگوهایی که برای انسان مطرح می‌کند، می‌خواهد روش های زندگی را به ما نشان دهد؛ یعنی از کارهایی که خداوند گفته باید پیروی و از کارهایی که نگفته باید اجتناب کنیم.

علوی با اشاره به نزول قرآن کریم از سوی خداوند متعال گفت: جامعه ای می تواند از قرآن استفاده کند که تدبر، تفکر، تعقل و عمل به قرآن کند تا زندگی آن قرآنی و سرمایه تمام را بدست آورد. جامعه ای اگر قرآن نداشته باشد چیزی ندارد.

نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت جامعه اطلاعاتی کشور با عنوان «مهدی یاوران» در باغ موزه دفاع مقدس برای اعضای جامعه اطلاعاتی کشور در ۲۵ رشته به صورت شفاهی و کتبی شامل (قرائت، حفظ، صوت و لحن، اذان، ادعیه خوانی، تواشیح و …) با حضور اساتید و داوران برجسته بین‌المللی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید