امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 366289 |
تاریخ انتشار : 04 تیر 1399 - 13:22 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سرپرست سازمان لیگ والیبال گفت: شرط فدراسیون برای حضور تیم‌ها در لیگ تغییری نکرده و تیم پیام اگر می‌خواهد در لیگ باشد، باید بدهی‌های فصول گذشته‌اش را تسویه کند. به گزارش صلح خبر، پس از انتخاب مسعود آرمات به عنوان سرمربی تیم پیام مشهد، خبرهایی مبنی بر بازگشت دوباره […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سرپرست سازمان لیگ والیبال گفت: شرط فدراسیون برای حضور تیم‌ها در لیگ تغییری نکرده و تیم پیام اگر می‌خواهد در لیگ باشد، باید بدهی‌های فصول گذشته‌اش را تسویه کند.

به گزارش صلح خبر، پس از انتخاب مسعود آرمات به عنوان سرمربی تیم پیام مشهد، خبرهایی مبنی بر بازگشت دوباره این تیم به لیگ برتر منتشر شد. با توجه به بدهی‌های تیم پیام از فصول گذشته و شرط فدراسیون  برای حضور باشگاه‌ها در لیگ برتر (تسویه بدهی‌های فصل‌های گذشته)، این موضوع با حواشی زیادی همراه شد.

شهرام عظیمی سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال، در این مورد گفت: واقعیت این است که تیم پیام خراسان بدهی‌هایی دارد که باید این مبالغ تسویه شود. شخصا در این مورد با مدیر کل استان خراسان رضوی صحبت‌هایی داشته‌ام و ایشان با آقای داورزنی هم صحبت کرده‌اند. به هر حال شرط فدراسیون برای تیم‌ها تسویه بدهی‌ها است که همه تیم‌ها باید آن را انجام دهند.

او ادامه داد: تیم پیام در حال حاضر بدهی دارد و همانطور هم که بنده در مصاحبه با سایت رسمی فدراسیون اعلام کردم، شرط ورود تیم‌ها به لیگ برتر چند فاکتور است. از جمله این شرایط داشتن زیر ساحت لازم برای برگزاری مسابقات در سطح لیگ برتر و تسویه بدهی‌های فصول قبل با کادرفنی، بازیکنان، فدراسیون و هیات‌های استانی است. تیم‌هایی که این شرایط را داشته باشند می‌توانند در فصل پیش رو حاضر شوند. امیدوارم امسال با همکاری همه عوامل لیگ پویایی را داشته باشیم.

عظیمی در پاسخ به این سوال که‌ آیا شائبه لابی مسئولان تیم پیام با فدراسیون صحت دارد؟ اظهار کرد: هیچ شرایط جدیدی برای حضور تیم‌ها در لیگ وجود ندارد. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم تیم پیام تسویه حساب مالی انجام نداده و نمی‌تواند در لیگ باشد.

او ادامه داد: فدراسیون باید توان سنجی انجام دهد. وقتی من مدیرعامل قراردادی با جوانان این مملکت چه دختر و چه پسر می‌بندم همه چشمداشت آن‌ها همین قراردادها است، اما وقتی چند هفته از لیگ می‌گذرد می‌بینم که توان پرداخت مبالغ را ندارم و تیم را منحل می‌کنم. در چنین شرایطی دست این جوانان خالی بوده و به جایی بند نیست. این شرایط زیبنده ورزش کشور و خصوصا رشته والیبال نیست. به همین منظور فدراسیون باید تیم‌ها و باشگاه‌ها خصوصا تیم‌های تازه وارد را توان سنجی کند تا ان‌شاءالله لیگ خوبی را داشته باشیم.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال که به تازگی در باشگاه استقلال به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب شده است، درباره ماندن یا رفتنش از فدراسیون والیبال نیز گفت: فعلا در مورد مسائل والیبال صحبت کردیم و برای مشخص شدن باقی مسائل باید صبر کرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید