امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 238150 |
تاریخ انتشار : 23 مرداد 1397 - 18:21 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر به گزارش صلح خبر و به نقل از فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل چین تایپه اظهار داشت: در مسابقه‌ای که روز نخست مقابل این تیم برگزار کردیم اطلاعات کافی از آنها نداشتیم و مجبور بودیم در طول بازی عملکرد آنها را آنالیز […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

به گزارش صلح خبر و به نقل از فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل چین تایپه اظهار داشت: در مسابقه‌ای که روز نخست مقابل این تیم برگزار کردیم اطلاعات کافی از آنها نداشتیم و مجبور بودیم در طول بازی عملکرد آنها را آنالیز کنیم. اما امروز با اطلاعات کافی و کامل از تیم حریف وارد زمین شدیم.

وی افزود: نقاط قوت و ضعف تیم حریف را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم و سوار بازی شدند. چین تایپه تیم پر قدرتی است که دیروز هم تیم خوب قزاقستان را شکست داده بود اما امروز اسیر برنامه‌های تاکتیکی تیم ما شد و بازیکنان این تیم نتوانستند توانایی‌های خود را ارائه کنند.

عطایی گفت: تیم چین تایپه در کل جریان بازی در کنترل تیم ما بود. فقط در بخش‌هایی از بازی اشتباهاتی داشتیم که به خاطر جوان بودن تیم رخ می‌داد زیرا در طول بازی از امتیاز گرفتن و موفقیت سیر می‌شوند. بازیکنان فکر می‌کنند بازی تمام شده اما باید بدانند تا زمانی که داور از سکو پایین نیامده بازی تمام نشده است.

وی درباره مسابقه با قطر در بازی فینال گفت: قطر از کادر فنی آرژانتینی برخوردار است و با سیستم بازی می‌کند. قطعاً تیمی که به فینال می‌رسد با کیفیت است. قطر همه بازی‌ها را سه بر صفر برده بود و فقط در نیمه‌نهایی یک ست به ژاپن داد. چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید با همه توان بازی کنیم.

کد خبر 4374756
ساناز سلیمان آبادی

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید