امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 384348 |
تاریخ انتشار : 08 شهریور 1399 - 23:16 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/تهران همزمان با عصر تاسوعای حسینی، عزاداران ورامینی همنوا با امام عصر(عج)، زیارت ناحیه مقدسه را قرائت کردند. عصر شنبه ۸ شهریورماه همزمان با عصر تاسوعای حسینی و بر اساس یک سنت چندین ساله در میان مردم ورامین، عزاداران دیار ۱۵ خرداد همنوا با امام عصر(عج)، زیارت ناحیه […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

صلح خبر/تهران همزمان با عصر تاسوعای حسینی، عزاداران ورامینی همنوا با امام عصر(عج)، زیارت ناحیه مقدسه را قرائت کردند.

عصر شنبه ۸ شهریورماه همزمان با عصر تاسوعای حسینی و بر اساس یک سنت چندین ساله در میان مردم ورامین، عزاداران دیار ۱۵ خرداد همنوا با امام عصر(عج)، زیارت ناحیه مقدسه را قرائت کردند.

عزاداران حسینی در این مراسم با قرائت زیارت ناحیه مقدسه، در سوگ شهادت و غربت امام حسین(ع) و شهدای کربلا اشک ماتم ریخته و بر سر و سینه زدند.

مراسم عزاداری و سوگواری نیز در حاشیه قرائت زیارت ناحیه مقدسه در مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین با حضور عاشقان و ارادتمندان به امام حسین(ع) و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله و همزمان با عصر تاسوعا و عاشورا حسینی، زیارت ناحیه مقدسه در شهرستان ورامین قرائت می شود.

وی افزود: زیارت ناحیه مقدسه به خوبی معارف و واقعه عاشورا را بیان می کند و یک روضه کامل و سوزناک در غربت و مظلومیت سید وسالار شهیدان و شهدای کربلا به حساب می آید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر این نکته که باید به زیارت ناحیه مقدسه توجه ویژه ای شود، ادامه داد: باید زیارت ناحیه مقدسه مورد توجه هیئات مذهبی و عزاداران حسینی قرار گرفته و مطالعه آن مورد توجه دوستداران و محبان اهل بیت عصمت و طهارت باشد. 

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید