امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 345876 |
تاریخ انتشار : 15 اسفند 1398 - 17:22 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر وکیل رئیس جمهوری ترکیه امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، موکلش از رئیس فراکسیون حزب جمهوری خواه خلق ترکیه (CHP) به خاطر اظهارات توهین‌آمیز در جریان سخنرانی در جلسه روز چهارشنبه پارلمان این کشور حول محور ادلب سوریه شکایت کرد. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پارلمان […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

وکیل رئیس جمهوری ترکیه امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، موکلش از رئیس فراکسیون حزب جمهوری خواه خلق ترکیه (CHP) به خاطر اظهارات توهین‌آمیز در جریان سخنرانی در جلسه روز چهارشنبه پارلمان این کشور حول محور ادلب سوریه شکایت کرد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پارلمان ترکیه روز چهارشنبه نشست فوق‌العاده‌ای حول محور ناآرامی‌های کنونی در ادلب سوریه برگزار کرد. عنگین اوزقوچ، رئیس فراکسیون حزب جمهوری خواه خلق ترکیه (CHP) در جریان سخنرانی در این جلسه رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه را به کشتار مسلمانان در سوریه در راستای اهداف امپریالیستی‌اش متهم و وی را یک خائن قلمداد کرد.

این اظهارات تند و آتشین منجر به درگیری بین ده‌ها اعضای پارلمان از حزب اردوغان و احزاب اپوزیسیون شد که بالای میز رفته و همدیگر را هل می‌دادند و حرف‌های تند و زننده‌ای به یکدیگر می‌زنند.

حسین آیدین، وکیل اردوغان گفت:‌ ما خواستار دریافت یک جریمه به ارزش یک میلیون لیر (حدود ۱۶۵ هزار دلار) از اوزقوچ به خاطر اظهارات زشت و بی‌ادبانه‌اش درباره رئیس جمهوری ترکیه شده‌ و همچنین شکایتی علیه او به خاطر توهین به رئیس جمهوری تنظیم کردیم.

دفتر دادستان آنکارا در حال حاضر تحقیقاتی را در ارتباط با این “اظهارات توهین آمیز” آغاز کرده است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید