امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 340923 |
تاریخ انتشار : 21 بهمن 1398 - 0:12 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر صلح خبر/گیلان جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت بود، گفت: سردار سلیمانی همواره در صحنه‌های مجاهدت، خطر، معنویت و از خودگذشتگی پیشگام بود. سردار سیدمجید میراحمدی در مراسم اربعین شهادت سردار سلیمانی و آیین نکوداشت ۲۸۵شهید […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

صلح خبر/گیلان جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت بود، گفت: سردار سلیمانی همواره در صحنه‌های مجاهدت، خطر، معنویت و از خودگذشتگی پیشگام بود.

سردار سیدمجید میراحمدی در مراسم اربعین شهادت سردار سلیمانی و آیین نکوداشت ۲۸۵شهید والامقام و ۱۳شهید گمنام شهرستان تالش که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند تبارک تعالی در آیه “وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ” می‌فرماید روح شهیدان همواره ناظر بر اعمال ماست و آنها را مرده مپندارید بلکه آنان زنده هستند.

جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح افزود: مفسر قرآن علامه طباطبایی نیز حیات شهیدان را یک حیات واقعی می‌دانند؛ آنهایی که با شهدا مانوس بوده‌اند قدرت‌های عجیبی کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به فضایل شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی در صحنه‌های پرخطر که حاضر می شد و زمانی که همرزمانش وی را منع می‌کردند، فرموده “نگران من نباشید من زمانی شهید می‌شوم که شهادتم، ثمره‌اش بیش از حیات من باشد”؛ امروز با نگاه به تحولات منطقه، در جبهه مقاومت و سایر کشورهای دنیا اثر شهادت ایشان مشهود است.

سردار میراحمدی، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های سردار سلیمانی این بود که نسل جوان ما در مقابل جنگ روانی دشمنان نسبت به انقلاب، جبهه مقاومت و دستاوردهای پر عظمت آن هوشیار باشد، تصریح کرد: ایشان در صحنه جنگ روانی می‌دید که دشمن چگونه درصدد تحقیر و تحریف عظمت‌های انقلاب و اسلام است.

جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: انقلاب اسلامی ما در شرایطی با معماری امام راحل به پیروزی رسید که دنیا به دو بلوک شرقی و غربی تقسیم شده بود، امام(ره) در چنین شرایطی فرمودند “نه شرقی، نه غربی بلکه جمهوری اسلامی ایران” در این زمان پیروزی مکتب انقلاب اسلامی باور پذیر نبود که توسط امام(ره) محقق شد.

وی با بیان اینکه امام(ره) معجزه‌های گوناگونی داشت که یکی از آنها زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به وقوع پیوست، تصریح کرد: بعد از تشکیل اتحاد جماهیر شوروی به سرکردگی آمریکا، امام(ره) با ارسال پیامی به رئیس جمهور آن، فرمود “صدای شکسته شدن استخوان‌های کمونیسم به گوش می‌رسد و من شما را به قدرت مکتب اسلام دعوت می‌کنم”، سرانجام اتحاد جماهیر شوروی دچار فروپاشی شد و اسلام با اقتدار ماند.

سردار میراحمدی خاطرنشان کرد: امروز ما و اسلام عزیز در شرایطی قرار گرفته‌ایم که مهم‌ترین دغدغه فرعون امروز آمریکای جهانخوار شهادت سردار بزرگی به نام “قاسم سلیمانی” می‌شود  که این نشاندهنده قدرت و عظمت مکتب است.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی با پیروزی انقلاب و شروع جنگ به جبهه‌ها رفت، تیپ ثارالله را تشکیل داد، در سخت‌ترین صحنه‌ها و عملیاتها حضور داشت و یکی از ارکان پیروزی ما در دفاع مقدس بود. با حضور در عرصه‌های خطرناک مختلف برای ما امنیت را به ارمغان آورد.

جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت بود، تصریح کرد: سردار سلیمانی همواره در صحنه‌های مجاهدت، خطر، معنویت و از خودگذشتگی پیشگام بود، با بی توجهی به دنیا و اخلاص کامل داشت، یک سرباز برای ولایت فقیه بود.

سردار میراحمدی با بیان اینکه شهید سلیمانی برای هدایت و مدیریت طی یک شبانه روز در جبهه مقاومت حاضر می‌شد، خاطرنشان کرد: در عین حال که پیوسته در جبهه مقاومت حضور داشت، بعد از وقوع سیل در کشور نیز در کنار مردم بود و با بسیج هیات‌ها و موکب‌های عزاداری به کمک مردم شتافت.

وی ادامه داد: زمانی که جبهه مقاومت در محاصره ۳۶۰ درجه قرار گرفت، سردار سلیمانی جبهه را ترک نکرد و معتقد بود حضور وی به رزمندگان روحیه می‌دهد و ایستاد تا جبهه مقاومت و رزمندگان را از محاصره نجات داد. ابوالمهدی المهندس نیز یکی از شاگردان مکتب اسلام است که انسانی شریف، فداکار و جانباخته امت اسلام و جبهه مقاومت بود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید