امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 272732 |
تاریخ انتشار : 27 فروردین 1398 - 20:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر شهردار تهران با تاکید بر لزوم احداث مراکز مکانیزه پسماند با هدف تحقق سلامت شهروندان، گفت: هزینه احداث مراکز مکانیزه پسماند به شهرداری تهران برمی‌گردد. به گزارش صلح خبر، پیروز حناچی در مراسم افتتاح ۲۰ پروژه شهری منطقه ۶ تهران، در حاشیه افتتاح مرکز پسماند مکانیزه این منطقه، در […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

شهردار تهران با تاکید بر لزوم احداث مراکز مکانیزه پسماند با هدف تحقق سلامت شهروندان، گفت: هزینه احداث مراکز مکانیزه پسماند به شهرداری تهران برمی‌گردد.

به گزارش صلح خبر، پیروز حناچی در مراسم افتتاح ۲۰ پروژه شهری منطقه ۶ تهران، در حاشیه افتتاح مرکز پسماند مکانیزه این منطقه، در جمع خبرنگاران گفت: در پروژه‌ای که امروز افتتاح شد تنها بحث اختصاص اعتبار و هزینه‌ی آن مطرح نیست و آنچه که به عنوان اولویت افتتاح این پروژه محسوب می‌شود افزایش سلامت ساکنان منطقه است. در حقیقت در شهر تهران روزانه ۹۰۰۰ تن زباله تولید می‌شود که با احداث چنین مراکزی شاهد کاهش تولید زباله در مبدأ هستیم.

وی افزود: قطعاً در مسیر تحقق کاهش تولید زباله، نیازمند آموزش شهروندان هستیم، به شکلی که بتوانیم زباله‌ها را از مبدأ تفکیک کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تولید روزانه ۲۵۰ تن زباله در منطقه ۶ تهران، گفت: با افتتاح این مرکز روزانه ۴۸ تن از زباله‌های این منطقه از مبدأ تفکیک می‌شود.

حناچی در خصوص هزینه احداث این مرکز در منطقه ۶ گفت: احداث چنین مراکزی موجب جبران هزینه‌ای که برای آن‌ها شده است، می‌شود و در حقیقت هزینه‌ای که برای احداث این مرکز صرف شده به شهرداری تهران برمی‌گردد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید