امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 333158 |
تاریخ انتشار : 15 دی 1398 - 21:26 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهید سپهبد سلیمانی از عوامل سرافرازی جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان، بوده است. خسرو عزیزی امروز در کارگاه هم‌اندیشی و معرفت‌افزایی ائمه جماعات و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان که به میزبانی دانشگاه لرستان […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

صلح خبر/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهید سپهبد سلیمانی از عوامل سرافرازی جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان، بوده است.

خسرو عزیزی امروز در کارگاه هم‌اندیشی و معرفت‌افزایی ائمه جماعات و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: همان‌گونه که مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار افتخارآفرین اسلام، حاج قاسم سلیمانی، از عوامل مهم سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان بود، شهادت ایشان هم وحدت و انسجام مردم را بیشتر کرد و چهره کریه و جنایتکار آمریکا را به جهانیان، نشان داد.

وی افزود: برگزاری این‌گونه نشست‌های هم‌اندیشی، یک اقدام مهم جهت افزایش سطح معنویت دینی در محیط‌های دانشگاهی و در راستای تقویت وحدت حوزه و دانشگاه است.

عزیزی با بیان این‌که فعالیت ائمه جماعات در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، یک برکت برای تقویت معنویت و توجه به تعهد در کنار تخصص است، اضافه کرد: همان‌گونه که استاد شهید مطهری گفته‌اند تعهد و تخصص، باید همراه هم و در کنار همدیگر باشند و فعالیت ائمه جماعات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، در راستای ترویج و گسترش معنویت دینی و تعهد بین دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان است.

رئیس دانشگاه لرستان، ادامه داد: از نقطه نظرات و دیدگاه‌های ائمه جماعات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، باید بیشتر از گذشته، جهت هرچه اسلامی‌تر شدن دانشگاه‌ها، استفاده کرد.

غلامعلی افروز، از چهره‌های شاخص و ماندگار در حوزه روانشناسی در سطح کشور و استاد ممتاز دانشگاه تهران نیز در این کارگاه آموزشی مباحثی درباره شاخص محبوبیت و مقبولیت انسان‌ها از نگاه پیامبر گرامی اسلام (ص)، گفت و گفت: توجه و رسیدگی به حوائج مردم بدون چشم‌داشت و منت، ازجمله شاخص‌های محبوبیت و مقبولیت در تعالیم پیامبر گرامی اسلام (ص) است.

وی ویژگی بارز یک انسان محبوب از نگاه دینی را منطقی بودن و عاطفی بودن، دانست و گفت: شهید سردار سلیمانی، یک شخصیت محبوب بود؛ زیرا ایشان، هم دارای اقتدار عاطفی و هم دارای اقتدار نظامی بود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید