امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 119601 |
تاریخ انتشار : 13 آبان 1395 - 10:57 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی پایگاه صلح خبر ؛ شناسایی منتشر کننده فیلم سرگردانی توله ببر/ با متخلفان برخورد قانونی می شود علی تیموری مدیر کل دفتر حفاظت، صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با فیلم منتشر شده در فضای مجازی از توله ببر سرگردان در خیابان های مشهد، اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست […]

به گزارش مجله اجتماعی پایگاه صلح خبر ؛

شناسایی منتشر کننده فیلم سرگردانی توله ببر/ با متخلفان برخورد قانونی می شود

علی تیموری مدیر کل دفتر حفاظت، صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با فیلم منتشر شده در فضای مجازی از توله ببر سرگردان در خیابان های مشهد، اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل حفاظت محیط زیست مشهد طی بررسی های انجام شده از طریق پلیس فتا متوجه شده اند که چه کسی در چه زمان و مکانی فیلم توله ببر مورد نظر را منتشر کرده است.

وی ادامه داد: ما از منتشر کننده این فیلم کمک خواهیم گرفت تا درباره زمان و مکان و چگونگی حضور توله ببر اطلاعات دقیق تری بدست آوریم.

تیموری افزود: حتی اگر مشخص شود که باغ وحش مشهد در وقوع این تخلف و ورود توله ببر به منازل افراد مشارکت و یا ارتباطی داشته است، طبق ماده 8 قانون حفاظت و بهسازی و ماده 7شکار و صید از سازمان حفاظت محیط زیست نمره منفی گرفته و با آن برخورد خواهد شد.

تیموری بیان داشت: احتمال دارد این توله ببر در باغ وحش متولد شده باشد و صاحب باغ وحش تصمیم گرفته باشد که آن را به منزل خود برده و یا به شخصی واگذار کند تا وقتی بزرگتر شد مجدد به فضای باغ وحش بازگرداند.

وی ادامه داد: در حالیکه صاحبان باغ وحش باید بدانند که فضا و شرایط باغ وحش به لحاظ جنبه های دامپزشکی، بهداشتی، محیط نگهداری؛ جایگاه و محل نگهداری این گونه ها است، حالا چه توله باشد و چه بزرگتر.

مدیر کل دفتر حفاظت،صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: هیچ باغ وحشی نمی تواند بدون مجوز سازمان حفاظت محیط زیست و ادارات کل محیط زیست استانها نسبت به واگذاری حیات وحش به افراد حقیقی یا حقوقی اقدام کند.

وی گفت: توصیه سازمان حفاظت محیط زیست به دارندگان باغ وحش و یا کسانی که در مرحله اخذ مجوز برای راه اندازی باغ وحش هستند، این مهم است که باید بدانند هر نوع از گونه های چهارپا و یا حیات وحش باید در محیط باغ وحش نگهداری شوند.

مدیر کل دفتر حفاظت، صید وشکار سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه تاکید کرد: با کسانی که مرتکب این تخلف شده و یا به نحوی در آن شریک بوده اند ،طبق قانون برخورد می شود

وی در پایان گفت:اگر رها بودن توله ببر در خیابان مشهد از جانب صاحب باغ وحش باشد به هیچ وجه کار درستی نبوده و برخلاف مقررات و دستورالعمل ها است.

47237

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید