امروز: جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 10 ذو القعدة 1445 | 2024-05-17
کد خبر: 439666 |
تاریخ انتشار : 09 خرداد 1400 - 6:07 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال خواستار مهیا کردن شرایط مناسب برای حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی شد. وحید شمسایی مربی و کارشناس فوتسال، در گفت‌وگو با صلح خبر، در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: من از دور وضعیت را مشاهده می‌کنم اما طبق گفته‌های سرمربی تیم […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال خواستار مهیا کردن شرایط مناسب برای حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی شد.

وحید شمسایی مربی و کارشناس فوتسال، در گفت‌وگو با صلح خبر، در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: من از دور وضعیت را مشاهده می‌کنم اما طبق گفته‌های سرمربی تیم ملی شرایط خوب است و ستاد ویژه‌ای برای آماده سازی تیم ملی تشکیل شده است. ضمن اینکه پرداخت باقی مانده پاداش ملی پوشان نیز قطعا روحیه آن‌ها را بالا خواهد برد و باید آن را به فال نیک گرفت.

وی افزود: با این حال برخی اتفاقات نیز ممکن است در مسیر موفقیت تیم ملی سنگ اندازی کند مثلا آقایی که همه بدبختی‌های فوتسال در دوره مدیریت او بوده و خودم در سفرهایی که با ایشان بودم می‌دیدم که دوست دارد تیم ملی نتیجه نگیرد تا پاداشی پرداخت نشود حالا به تمرینات تیم ملی فوتسال می‌رود و از همین ابتدای اردو می خواهد خودش را نشان دهد. شاید این آقا می‌خواهد موفقیت های آینده را به نام خودش مصادره کند در حالی که هیچ لزومی به حضور او در تمرینات نبوده است.

 شمسایی ادامه داد: وقتی این آقا محروم است و حق کار کردن ندارد، چرا دائم خودش را نشان می‌دهد و دور و بر تیم ملی و تیم های باشگاهی می‌چرخد تا پست و مقامی بگیرد. این آقایان بهتر است دست از سر فوتسال بردارند تا تیم ملی نیز نفس بکشد. مطمئنا کسی از دیدن آنها در تمرینات روحیه نمی گیرد و حضور ایشان جز ایجاد حاشیه چیز دیگری ندارد و بهتر است که بگذاریم تیم ملی با آرامش به جام جهانی برود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید