امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 452726 |
تاریخ انتشار : 10 دی 1400 - 17:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ضزنان باشگاه‌های کشور با جشنواره گل اصفهانیها همراه بود، سپاهان در شهرکرد با ۱۰ گل ملی پوشان را گلباران کرد و در اصفهان ذوب‌آهن با ۸ گل سارگل بوشهر را بدرقه کرد هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه‌های کشور جام کوثر امروز با انجام چند دیدار در […]

صلح خبر/اصفهان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ضزنان باشگاه‌های کشور با جشنواره گل اصفهانیها همراه بود، سپاهان در شهرکرد با ۱۰ گل ملی پوشان را گلباران کرد و در اصفهان ذوب‌آهن با ۸ گل سارگل بوشهر را بدرقه کرد

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه‌های کشور جام کوثر امروز با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در اصفهان و از ساعت ۱۳ تیم ذوب‌آهن در زمین ورزشگاه شفق میزبان سارگل بوشهر بود، دیداری که شاگردان شهبازی از همان ابتدا حمله را در دستور کار خود قرار دادند و خیلی زود دقیقه پنج توسط رقیه شهبازی به گل رسیدند.

نیمه نخست در ادامه سمیه خرمی نیز یک گل دیگر برای سبزپوشان اصفهانی وارد دروازه سارگل کرد تا این دیدار با نتیجه دو بریک به رختکن بروند.

نیمه دوم شاگردان شهبازی برای رسیدن به گل‌های بیشتر فشار مضاعفی روی میهمان بوشهری خود وارد کردند، الهام فرهمند، سمیه خرمی نیز در همان دقایق نیک دوم برای ذوب‌آهن گل‌زنی کردند.

گل هفتم ذوب آهن با سوپر گل الهام فرهمند در دقیقه ۷۳ هیجان بازی را دو چندان کرد، رقیه شهبازی نیز با زدن گل هشتم تیرخلاص برتری پرگل ذوب آهن را رقم زد.

در این دیدار رقیه شهبازی و سمیه خرمی هر کدام دو گل، الهام فرهمند ۳ گل و سمیه فیضی در این دیدار برای ذوب‌آهن گل زدند، تک گل سارگل را هم فاطمه شکری به ثمر رساندند تا این دیدار با نتیجه ۸ بریک به پایان برسد.

فولاد مبارکه سپاهان نیز که برای مصاف با ملی پوشان شهرکرد به این شهر سفر کرده بود، جشنواره گل به راه انداخت، هاجر دباغی، مهاجم باهوش و آماده سپاهان و تیم ملی در این دیدار با پنج گلی که به ثمر رساند، گلات کرد.

فاطمه پسندیده و نرگس سبکتکین نیز هر کدام دو گل و زهرا ذوالفقاری و کوثر عنبری یک گل برای طلایی پوشان به ثمر رساندند تا شاگردان محمودی با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر پیروز میدان شود.

نتایج کامل بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان:
ذوب آهن ۸-۱ سارگل بوشهر
سپاهان ۱۰- ۰ ملی پوشان شهرکرد
شهرداری سیرجان ۱-۱ هیئت البرز
زارع باتری سنندج ۳-۰ کیان نیشابور
ملوان بندر انزلی ۱-۱پالایش گاز ایلام
همیاری ارومیه ۰- ۷ خاتون بم

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید