امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 283244 |
تاریخ انتشار : 10 خرداد 1398 - 14:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر وزارت خارجه سوریه بار دیگر بر همبستگی خود با ملت فلسطین و حمایت نامحدود از آزادسازی وجب به وجب اراضی اشغالی تأکید کرد. به گزارش صلح خبر، یک منبع در وزارت خارجه سوریه در گفت‌وگو با خبرگزاری سانا به مناسبت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

وزارت خارجه سوریه بار دیگر بر همبستگی خود با ملت فلسطین و حمایت نامحدود از آزادسازی وجب به وجب اراضی اشغالی تأکید کرد.

به گزارش صلح خبر، یک منبع در وزارت خارجه سوریه در گفت‌وگو با خبرگزاری سانا به مناسبت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس امسال با تشدید توطئه‌های آمریکایی ـ صهیونیستی و کشف نقاب خصومت جدی آمریکا با امت عربی به ویژه پس از اقدام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر و تصمیم وی برای الحاق جولان به این رژیم، همزمان و همراه شده است.

وی افزود: این اقدامات دولت آمریکا حقیقت و اینکه قدس و جولان چه در گذشته و چه در آینده عربی بوده و خواهند بود را تغییر نخواهند داد. همچنین این حقیقت را نیز تغییر نمی‌دهد که تمامی اراضی اشغالی و حقوق عربی با گذشت زمان از بین نخواهند رفت و دیر یا زود به صاحبانش بازخواهند گشت و تمامی طرح‌های جدید آمریکا برای توطئه علیه امت عربی از جمله “معامله قرن” و طرح‌های دیگر آن در مقابل خواست، استقامت و اصرار بر دستیابی به حقوق عربی در قدس و جولان تنها با شکست مواجه خواهند شد.

این مقام سوری ادامه داد: سوریه در روز جهانی قدس بار دیگر بر همبستگی خود با ملت شجاع فلسطین و هم‌وطنان پایدارمان در جولان اشغالی، حمایت نامحدود خود در راه آزادسازی وجب به وجب اراضی عربی اشغالی، بازگرداندن جولان به سوریه و همچنین تشکیل کشور مستقل و دارای حاکمیت فلسطین در قدس تأکید می‌کند.

بیانیه وزارت خارجه سوریه به مناسبت روز جهانی قدس در حالی صادر شد که مردم سوریه امروز (جمعه) این روز  را در دمشق و سایر استان‌ها گرامی داشتند و با برپایی راهپیمایی حمایتشان را از مردم فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید