امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 227932 |
تاریخ انتشار : 11 فروردین 1397 - 22:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، گفت: سازمان جوانان در استان های مازندران، گلستان و قم به ترتیب رکورد دار بیشترین مراجعه کنندگان در روزهای نوروز هستند. به گزارش صلح خبر، مسعود حبیبی  افزود: پایگاه های سازمان جوانان هلال احمر در استان‌های ایلام، البرز و خراسان شمالی دارای کمترین […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، گفت: سازمان جوانان در استان های مازندران، گلستان و قم به ترتیب رکورد دار بیشترین مراجعه کنندگان در روزهای نوروز هستند.

به گزارش صلح خبر، مسعود حبیبی  افزود: پایگاه های سازمان جوانان هلال احمر در استان‌های ایلام، البرز و خراسان شمالی دارای کمترین مراجعه کننده در روزهای نوروز بودند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از سه میلیون در نفر سراسر کشور از خدمات پایگاه های جوانان هلال احمر بهره مند شده اند، گفت: علاوه بر خدمات سلامت همچون گرفتن قندخون و فشارخون مسافران نوروزی توصیه هایی در خصوص سفر ایمن به آنها ارائه می‌شود.

حبیبی اضافه کرد: در راستای سفر ایمن برای مسافران نوروزی کمپینی به عنوان «نه به تصادفات» راه اندازی شده است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: در این کمپین سعی می کنیم با کمک ۲۰ هزار داوطلب در یک هزار پایگاه این سازمان، خطرات حادثه ساز را به مسافران گوشزد کنیم.

حبیبی افزود بر اساس آمار پلیس ۷۰ درصد تصادفات و سوانح رانندگی به دلیل خطای انسانی رخ داده است که می‌توان با ارتقای فرهنگ رانندگی در کشور تلفات را کاهش داد.

بر اساس آمار در سال ۸۴ میزان فوتی‌های سوانح رانندگی در کشور به حدود ۲۲ هزار نفر می‌رسید که این آمار در سال گذشته به ۱۶ هزار فوتی رسیده است.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید