امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 321116 |
تاریخ انتشار : 19 آبان 1398 - 12:12 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/کردستان رییس سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور عنوان کرد: در شهر سنندج که شهری دارای اصالت و پیشینه تاریخی قوی است، هنوز جهش و تحول شهری صورت نگرفته است که تحقق این مهم نیازمند همدلی بیش از پیش شورا و شهرداری با اقدامات خلاق و نوآورانه […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

صلح خبر/کردستان رییس سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور عنوان کرد: در شهر سنندج که شهری دارای اصالت و پیشینه تاریخی قوی است، هنوز جهش و تحول شهری صورت نگرفته است که تحقق این مهم نیازمند همدلی بیش از پیش شورا و شهرداری با اقدامات خلاق و نوآورانه است.

جمالی نژاد امروز یکشنبه در دیدار با اعضای شورا و شهرداری سنندج که در محل سالن اجتماعات شورای شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ثبات مدیریت در شهرداری ها از ارکان مهم توسعه شهری است که متاسفانه این مهم کمتر در شهرهای کشور دیده می شود.

وی افزود: تضارب آرا و اقدامات شورا باید با همدلی موجب رونق و رشد جایگاه شهرداری و توسعه شهری شود.

رییس سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور عنوان کرد: در شهر سنندج که شهری دارای اصالت و پیشینه تاریخی قوی است، هنوز جهش و تحول شهری صورت نگرفته است که تحقق این مهم نیازمند همدلی بیش از پیش شورا و شهرداری با اقدامات خلاق و نوآورانه است.

وی با انتقاد از این امر که تدوین برنامه پنج ساله برای اولین بار در شهر تاریخی و با اصالت سنندج، نشان از ضعف مدیریت در شهرداری و شورای شهر داشته است، ادامه داد: تدوین چنین برنامه هایی نه فقط برای کوتاه مدت، بلکه باید برای میان مدت و بلند مدت نیز تداوم داشته باشد و در این زمینه افق ها و گام های مدیران نیز بلند برداشته شود.

به گزارش صلح خبر، جمالی نژاد تصریح کرد: کم بستن بودجه، مدیران را کم تحرک و تنبل می کند بر همین اساس حرکت ها و اقدامات مدیران شورا و شهرداری سنندج باید شتاب بیشتری به خود گرفته و با همدلی جهش شهر سنندج را تعیین کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهرسازی در شهر تاریخی سنندج باید با اقدامات نوآورانه و خلاقانه انجام شود، افزود: علاوه بر تلاش برای ایجاد درآمدهای پایدار، باید همه دستگاه های اجرایی نیز به شهرداری برای ارائه خدمات بهتر و در خورشان به شهروندان کمک کنند.

 رییس سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور خاطرنشان کرد: شهر سنندج همچون پارچه ای ندوخته، بکر است و دارای ظرفیت های بسیار زیادی با ایده های خلاقانه و نوآورانه است که می تواند تولید ثروت کند و محرک توسعه شهر شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید