امروز: چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 29 ذو القعدة 1445 | 2024-06-05
کد خبر: 352787 |
تاریخ انتشار : 24 فروردین 1399 - 21:13 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر پس از دیدار رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با استاندار کردستان، سنندج به عنوان میربان نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد. به گزارش صلح خبر، بعد از مذاکراتی که به‌صورت غیرحضوری توسط سازمان لیگ با مسئولان استان کردستان پیرامون میزبانی از جام باشگاه‌های […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

پس از دیدار رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با استاندار کردستان، سنندج به عنوان میربان نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد.

به گزارش صلح خبر، بعد از مذاکراتی که به‌صورت غیرحضوری توسط سازمان لیگ با مسئولان استان کردستان پیرامون میزبانی از جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی فرنگی صورت گرفته بود، امروز(یکشنبه، ۲۴ فروردین) عبدالمهدی نصیرزاده با سفر به شهر سنندج با مسئولان ورزشی و سیاسی استان کردستان دیدار کرد.

بر این اساس در نشستی که ظهر امروز (یکشنبه) در استانداری کردستان، با حضور بهمن مرادنیا استاندار، نصیرزاده رییس سازمان لیگ، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان و جمشید خیرآبادی رییس هیات کشتی این استان برگزار شد، بعد از توضیحات مدیرکل ورزش و جوانان کردستان پیرامون بحث‌های صورت‌گرفته، نصیرزاده خطاب به استاندار کردستان گفت: هدف فدراسیون کشتی این است که میزبانی رویدادهای بین‌المللی به استان‌های کمتر برخوردار اعطاء شود و تصمیم گرفتیم اولویت را به استان کردستان بدهیم چراکه کادر مدیریتی قوی در این استان وجود دارد و در رشته کشتی هم آقای خیرآبادی مسئولیت هیات را برعهده دارند که جزو چهره‌های شناخته شده هستند.
وی افزود: کردستان همواره یکی از قطب‌های کشتی فرنگی کشور بوده و قهرمانان زیادی را تحویل کشتی کشور داده است. شاید همواره دغدغه جامعه کشتی در این استان حضور یک تیم از کردستان در لیگ عالی بوده است. برای اعطای میزبانی به کردستان هم چالش اصلی ما این‌جاست که این استان حتما یک نماینده در لیگ عالی داشته باشد. به نظر می‌رسد امسال با توجه به تعویق المپیک و برگزار نشدن مسابقات جهانی، قهرمانان زیادی برای حضور در جام باشگاه‌های جهان اعلام آمادگی کنند.
در ادامه مرادنیا استاندار کردستان گفت: جا دارد از فدراسیون کشتی به خاطر نگاه توسعه‌یافتگی و عدالت‌محوری که دارد، تشکر کنیم. مشخص است این موضوع اهمیت بالایی برای شما داشته که در این وضعیت کشور خودتان را به اینجا رساندید و باعث برگزاری این جلسه شدید. ما از نظر عمرانی هر کمکی لازم باشد، برای تجهیز سالن و سایر موارد انجام می‌دهیم. همچنین از طریق جذب اسپانسر سعی می‌کنیم تیمی در شأن نام استان کردستان راهی لیگ عالی کنیم.

در این جلسه استاندار کردستان به صورت تلفنی با رییس فدراسیون کشتی به صحبت پرداخت و از وی دعوت کرد تا در اولین فرصت به سنندج سفر کند.
همچنین مقرر شد بعد از طی شدن مراحل قانونی و موافقت نهایی، سنندج به عنوان میزبان مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ برای درج در تقویم کشتی دنیا به اتحادیه جهانی معرفی شود.
گفتنی است، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۹، آذر سال ۹۸ به میزبانی شهر بجنورد برگزار شده بود.

به گزارش صلح خبر، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان در دوره مدیریت رسول خادم بر فدراسیون کشتی، ابداع شد و مورد موافقت اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت، پس از آن ایران میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید