امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 212155 |
تاریخ انتشار : 26 آذر 1396 - 19:13 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر مدیرکل دفتر صادرات صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی اعلام کرد که سفره یلدا با صنایع‌دستی ایرانی در سازمان میراث‌فرهنگی برپا می‌شود. به‌گزارش صلح خبر به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، پویا محمودیان مدیرکل دفتر صادرات صنایع‌دستی گفت: «امسال سعی بر این شده تا یلدایی متفاوت […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

مدیرکل دفتر صادرات صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی اعلام کرد که سفره یلدا با صنایع‌دستی ایرانی در سازمان میراث‌فرهنگی برپا می‌شود.

به‌گزارش صلح خبر به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، پویا محمودیان مدیرکل دفتر صادرات صنایع‌دستی گفت: «امسال سعی بر این شده تا یلدایی متفاوت داشته باشیم و بر همین اساس از طریق نامه‌نگاری با تمام استان‌ها افتتاح بازارچه‌های صنایع‌دستی با موضوع ترویج سفره یلدا با صنایع‌دستی ایرانی را که قابلیت عرضه در سفره شب یلدا داشته باشند در دستور کار قرار دادیم.»

او افزود: «همچنین با تمام سایت‌های تجارت الکترونیک عرضه و فروش صنایع‌دستی صحبت کردیم که کمپین شب یلدا را برگزار کنند و کالاهای صنایع‌دستی مناسب سفره یلدا را در سایت‌های خود در معرض دید قرار بدهند، برای فروش بیشتر و تشویق و ترغیب مردم برای خرید.»

مدیرکل دفتر صادرات صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ادامه داد: «در این راستا یکی از همین سایت‌ها یعنی سایت “آهو نور”، فردا در ساختمان شماره یک سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سفره شب یلدا را با صنایع‌دستی زیبا و اصیل ایرانی پهن می‌کند. تمام سایت‌های تجارت الکترونیک ازجمله چونک، آرانیک، دیجی‌کالا و… نیز کمپین سفره یلدا را آغاز کرده‌اند.»

او افزود: «ما در معاونت صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سعی می‌کنیم از تمام مناسبت‌های آیینی و رسومات اصیل ایرانی که قابلیت عرضه صنایع‌دستی را دارد استفاده کنیم. همچنین تلاش کردیم که امسال کمپین سفره یلدا را برگزار کنیم و از تمام فعالان در حوزه صنایع‌دستی، سایت‌های تجارت الکترونیک، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و خرده‌فروش‌ها در تمام استان‌ها خواسته‌ایم تا از صنایع‌دستی قابل عرضه در این آیین ناملموس ایرانی استفاده کنند.»

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید