امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 356945 |
تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1399 - 20:29 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید در دیدار با سرمربی تیم انتظارات طرفین مطرح شد و در حال حاضر در چارچوب پروتکل های بین المللی کار می کنند. به گزارش صلح خبر، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گزارشی از عملکرد یک ماهه خود در این باشگاه اظهار کرد: موضوع […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید در دیدار با سرمربی تیم انتظارات طرفین مطرح شد و در حال حاضر در چارچوب پروتکل های بین المللی کار می کنند.

به گزارش صلح خبر، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گزارشی از عملکرد یک ماهه خود در این باشگاه اظهار کرد: موضوع نخست مربوط به اسپانسرینگ و قراردادهای تجاری باشگاه استقلال است. طی سنوات گذشته شرکت های زیادی در قالب کارگزار و اسچانسر وارد همکاری شدند و قراردادهایی امضاء شد. طی یک ماه گذشته جلساتی داشتیم و رایزنی کردیم. برخی همکاری کردند و لطف داشتند. همانطور که وعده داده بودم، شرکت های سوء استفاده گر که نفع و آورده ای برای باشگاه نداشتند، پای میز مذاکره هستند تا با آن ها به توافق برسیم و یک قالبی از همکاری را داشته باشیم و در غیر این صورت از حقوق و منافع باشگاه کوتاه نمی آییم و حقوق از دست باشگاه را پس می گیریم. درباره تمامی این شرکت ها گزارش کاملی را ارائه خواهیم کرد.

مدیرعامل استقلال با اشاره به موضوع اتحاد و صمیمیت در این باشگاه گفت: اگر من، اعضای هیات مدیره، تیم بزرگسالان و پایه و مربیان کنار هم باشیم و حمایت هواداران و پیشکسوتان را داشته باشیم، قاطعا برای موفقیت های بزرگ حرکت خواهیم کرد و می توانیم جام های بزرگی را به دست بیاوریم. این اتفاق غیرممکن نیست.

وی درباره حواشی مربوط به عدم دیدار او با فرهاد مجیدی، سرمربی تیم اظهار کرد: او یک مدت به خاطر صفر برون مرزی و بحث قرنطینه در کشور امارات حضور داشت. چند روزی هم در ایران بودند و با من هماهنگ کرد تا به منزل پدری خود مراجعه کند. چند روزی هم من گرفتار بودم. امروز این ملاقات در فضای صمیمی و دوستانه برگزار شد و در کنار هم از مجموعه ورزشی انقلاب بازدید کردیم. مسائلی را در میان گذاشتیم و انتظارات متقابل از همدیگر مطرح شد و در چارچوب پروتکل های بین المللی کار می کنیم. نگاه من و مجیدی بسیار نزدیک بود و احساس می کنم می توانیم برای موفقیت باشگاه استقلال در داخل زمین فوتبال برداریم. فرهاد مجیدی یکی از شناسنامه های باشگاه استقلال است و از او حمایت می کنم. امیدوارم با رفع موانع و مشکلات و انجام همه فعالیت ها در بخش مربوطه، به موفقیت دست پیدا کنیم.

ادامه دارد…

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید