امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 306465 |
تاریخ انتشار : 15 شهریور 1398 - 2:52 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سرمربی تیم ملی ووشو بانوان در بخش ساندا گفت: باتوجه به شرایط خوب حاکم بر تیم ملی، می توانیم همانند گذشته از سه سهمیه خود در رقابت های جهانی سه مدال طلا کسب کنیم. راضیه طهماسبی‌فر در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی ووشو بانوان در کرمانشاه در گفت و […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سرمربی تیم ملی ووشو بانوان در بخش ساندا گفت: باتوجه به شرایط خوب حاکم بر تیم ملی، می توانیم همانند گذشته از سه سهمیه خود در رقابت های جهانی سه مدال طلا کسب کنیم.

راضیه طهماسبی‌فر در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی ووشو بانوان در کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار صلح خبر، از آمادگی خوب بانوان سانداکار برای حضور در رقابت های جهانی شانگهای چین خبر داد و اظهار کرد: تاکنون دو مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی را پشت سرگذاشته‌ایم و سومین مرحله اردو نیز از ۹ شهریور در کرمانشاه آغاز شده و تا هیجدهم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی دو مرحله دیگر اردو پیش رو داریم، عنوان کرد: اردوی چهارم نیز از ۲۲ شهریور تا هشتم مهر به میزبانی کرمانشاه خواهد بود و پس از آن پنجمین و آخرین مرحله اردو را در تهران برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ووشو بانوان ساندا اضافه کرد: سه بانوی سانداکار تیم ملی ووشو روز ۲۴ مهر برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ عازم شانگهای چین خواهند شد.

وی بابیان اینکه بانوان سانداکار تیم ملی ووشو تا این مرحله اردوها و تمرینات خوبی داشته اند، افزود: باتوجه به اینکه در دوره های گذشته از سه سهمیه خود سه مدال طلا کسب کردیم، برای همین در این دوره هم انتظار این است که این قهرمانی ها را تکرار کنیم.

طهماسبی فر تاکید کرد: باشرایط فعلی حاکم بر اردوی تیم ملی و آمادگی بازیکنان می توانیم سه طلای جهانی خود را در ساندای بانوان تکرار کنیم.

وی یادآورشد: البته برای رسیدن به این هدف رقیبان سرسختی از کشورهای آسیای شرقی همچون چین، فیلیپین، ویتنام، مالزی و… داریم که راه را دشوار می کند، اما دست یافتنی است.

اردوی سوم تیم ملی ساندای بانوان با حضور شهربانو و الهه منصوریان و مریم هاشمی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی و چهار حریف تمرینی در آکادمی ووشو مریم هاشمی کرمانشاه درحال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید