امروز: جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 10 ذو القعدة 1445 | 2024-05-17
کد خبر: 441554 |
تاریخ انتشار : 17 خرداد 1400 - 14:55 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران گفت: بازیکنان شرایط خوبی دارند اما متاسفانه نبود بازی‌های تدارکاتی اذیت کننده است. رضا نوری در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره شرایط فعلی تیم بسکتبال جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۱ لتونی، توضیح داد: بازیکنان یک‌ مقدار از شرایط مسابقه دور […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران گفت: بازیکنان شرایط خوبی دارند اما متاسفانه نبود بازی‌های تدارکاتی اذیت کننده است.

رضا نوری در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره شرایط فعلی تیم بسکتبال جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۱ لتونی، توضیح داد: بازیکنان یک‌ مقدار از شرایط مسابقه دور بوده‌اند اما روز گذشته یک بازی با تیم ملی بزرگسالان داشتیم و امروز هم بازی می‌کنیم تا به امید خدا از روز چهارشنبه بعد از رفتن تیم بزرگسالان در سالن آزادی مستقر شویم.

او گفت: تیم ملی بزرگسالان احتمالا بیست و پنجم به تهران برگردد که ما از روز بیست و چهارم تمرینات خود در آزادی را تعطیل می‌کنیم. شاید دو – سه روزی به بازیکنان استراحت بدهیم اما چون من می‌ترسم بازیکنان کرونا بگیرند فعلا تصمیم نهایی برای تعطیلی اردو نگرفته‌ایم. تست کرونای ما دیروز منفی شد و باید یکم هم تست بگیریم که اگر خدای ناکرده‌ کسی به این ویروس مبتلا شود دیگر او را نخواهیم داشت. از همین جهت فعلا نسبت به تعطیلی کامل اردو به مدت چند روز نگران هستم.

سرمربی تیم جوانان بسکتبال ایران درباره نحوه جلوگیری از این موضوع نیز گفت: فعلا تصمیم جدی نگرفته‌ایم اما شاید پیشنهاد دهم تا بچه‌ها را با اتوبوس به کمپ کاله در آمل ببریم چون آنجا کاملا در اختیار خودشان است و نگرانی نداریم. سعی می‌کنیم از نظر روحی روانی بازیکنام را آماده کنیم اما خیلی وقت است که آن‌ها در کنار خانواده نیستند و شاید دلتنگ شوند.

او درباره شرایط فنی تیم نیز اظهار کرد: متاسفانه کمبود مسابقه تدارکاتی ما را اذیت می‌کند اما در مجموع شرایط خوبی داریم. از نظر فنی آماده هستیم اما امکان بازی نیست و حتی در محل برگزاری مسابقات هم نمی‌توانیم بازی دوستانه انجام دهیم که کار را سخت می‌کند. ای کاش شرایط طبیعی بود تا چند بازی تدارکاتی برگزار می‌کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران در پاسخ به این سوال که آیا از انجام بازی دوستانه با تیم بزرگسالان رضایت دارد؟ توضیح داد: بله! برگزاری این‌ مسابقات به تیم کمک می‌کند. فشار خوبی به بازیکنان ما وارد شد که به قرار گرفتن آن‌ها در شرایط مسابقه کمک می‌کند. البته قرار است چند بازیکن از لیست خط بخورند که به همین دلیل پنج نفر پنج نفر آن‌ها را تعویض کردیم تا حقی از کسی ضایع نشده و همگی فرصت نشان دادن خود را داشته باشند.

نوری درباره زمان اعزام تیم جوانان نیز گفت: ما هشتم تیر ماه اعزام داریم و نهم نیز باید تست دهیم. در محل برگزاری مسابقات هم قوانین‌ سختی برای جلوگیری شیوع کرونا وجود دارد که باید با آن‌ها کنار بیاییم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید