امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 241442 |
تاریخ انتشار : 03 مهر 1397 - 11:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر به گزارش صلح خبر، همایش «بانوی مبارز» به انگیزه پاسداشت یک عمر زندگی سراسر مبارزات و فعالیت‌های انقلابی مرحوم مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ و بزرگداشت و تکریم این بانوی مبارز، به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و با مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

به گزارش صلح خبر، همایش «بانوی مبارز» به انگیزه پاسداشت یک عمر زندگی سراسر مبارزات و فعالیت‌های انقلابی مرحوم مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ و بزرگداشت و تکریم این بانوی مبارز، به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و با مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

در این همایش که مسئولان سازمان فرهنگی هنری، جمعی از پژوهشگران و شخصیت‌های فرهنگی و ادبی فعال در حوزه تاریخ انقلاب و دفاع مقدس حضور خواهند داشت، ضمن سخنرانی سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، همچنین میزگردی با حضور اعضای خانواده مرحوم دباغ با موضوع تبیین مبارزات انقلابی ایشان برگزار می‌شود.

سخنرانی علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شعر خوانی شاعران انقلاب در وصف مرحوم دباغ و نمایش فیلم درباره زندگی و مبارزات ایشان از دیگر بخش‌های این همایش است.

همچنین در پایان این همایش با حضور خانواده مرحوم دباغ و مسئولان فرهنگی حاضر در همایش از سردیس این بانوی انقلابی و محافظ و یار دیرین حضرت امام(ره) رونمایی می‌شود.

همایش «بانوی مبارز» چهارشنبه ۴ مهر ماه ساعت ۹ در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح می‌شود

کد خبر 4412018
حمید نورشمسی

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید