امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 349336 |
تاریخ انتشار : 05 فروردین 1399 - 20:17 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/سیستان و بلوچستان فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حفظ وحدت و همبستگی و یکپارچگی در جامعه رمز بقای انقلاب اسلامی است. سردار محمد کرمی در دیدار با امام جمعه اهل سنت، فرمانده سپاه خاش و سرطایفه مرادزهی اعلام نمود: با تلاش […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

صلح خبر/سیستان و بلوچستان فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حفظ وحدت و همبستگی و یکپارچگی در جامعه رمز بقای انقلاب اسلامی است.

سردار محمد کرمی در دیدار با امام جمعه اهل سنت، فرمانده سپاه خاش و سرطایفه مرادزهی اعلام نمود: با تلاش و زحمات امامان جمعه، سران و بزرگان طوایف و مردم انقلابی شیعه و سنی بحمدالله وحدت واقعی درون کشور و استان سیستان و بلوچستان وجود دارد و درسایه امنیت پایدار و وحدت کنونی سایر فعالیت ها به خوبی انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: بواسطه وحدت کلمه که در بین اقشار مختلف و به برکت انقلاب اسلامی، وجود ولایت فقیه و مقام معظم رهبری به این حیثیت، آبرو و اقتدار در سطح منطقه و بین الملل رسیده ایم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس اعلام نمود: به برکت تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور حماسی اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی؛ کشورمان از گزند دشمنان محفوظ مانده و نقشه های شوم دشمنان استکباری و صهیونیستی خنثی شده است.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز با تاکید بر حفظ وحدت بین مذاهب مختلف دراستان گفت: تا زمانی که مردم و مسئولین نظام اسلامی با انسجام و وحدت راه و مسیر رهبری را سر لوحه کار خود قرار دهند و با بصیرت درخط ولایت حرکت کند موفقیت ها حاصل می گردد و فتنه های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و نظام نقش بر آب و خنثی می شود.

وی افزود: اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی رمز برتری و پیروزی در برابر آمریکا و ایادی استکبار خواهد بود.
سرطایفه مرادزهی نیز گفت: خدمات رسانی های گسترده سپاه پاسداران در منطقه خصوصأ فعالیت در نقاط محروم و دورافتاده استان سیستان و بلوچستان شایسته تقدیر و تشکر است.

عبدالعزیز مرادزهی افزود: بعد از پیروزی انقلاب، سپاه پاسداران در کنار وظیفه اصلی خود که تأمین امنیت بوده؛ در سایر طرح های محرومیت زدایی نیز نقش فعالی داشته و به لطف انقلاب این خدمات به پشتوانه فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید