امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 126666 |
تاریخ انتشار : 07 دی 1395 - 8:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در آیین اختتامیه دهمین دوره بصیرت ویژه فرماندهان ناجا در قم، با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 فرمودند «فضا غبارآلود و تشخیص حق مشکل شده؛ کسانی که بصیرت داشتند، درست انتخاب کردند»، تصریح کرد: انتخاباتی که بالاترین درصد شرکت مردم […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در آیین اختتامیه دهمین دوره بصیرت ویژه فرماندهان ناجا در قم، با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 فرمودند «فضا غبارآلود و تشخیص حق مشکل شده؛ کسانی که بصیرت داشتند، درست انتخاب کردند»، تصریح کرد: انتخاباتی که بالاترین درصد شرکت مردم را داشت و می‌توانست برای ما اقتداری در دنیا باشد، موضوع تقلب در آن مطرح شد که با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم از این مرحله عبور کردیم، بنابراین 9 دی را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: پس از راهپیمایی‌های گسترده و خودجوش مردم ایران در شهرهای مختلف در ابراز انزجار از اتفاق های روی داده در روز عاشورا و اتفاق‌های فتنه در سال 88، مردم تهران و همه شهرهای کشور نیز در نهم دی 88 در حمایت از ولایت فقیه، نظام و رهبری حماسه آفریدند.

وی افزود: این انتخابات غیر از ضررها، برکت‌هایی نیز به همراه داشت و آن این بود که بیداری و رشد سیاسی مردم ارتقاء پیدا کرد به گونه‌ای که دشمنان و در راس آن، آمریکا و انگلیس را بهتر شناختند.

فرمانده ناجا سپس با اشاره به اهمیت فضای مجازی و با بیان این که رهبر معظم انقلاب به ضرورت اهمیت موضوع‌های اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و بحث‌های امنیت عمومی تاکید خاص دارند، افزود: در سال جاری با تلاش مشاوران و مددکاران در ناجا 70درصد پرونده‌ها به صلح خبر و سازش منجر شده است.

اشتری در ادامه به انتخابات سال 96 اشاره کرد و گفت: ماموریت تامین امنیت و حضور در پای صندوق‌ها قبل، حین و بعد از انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و ما باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر ارتقاء تعامل با سایر دستگاه‌ها، تصریح کرد: همکاری و تعامل ناجا با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی خوب است و این مهم باید تقویت شود.

اشتری همچنین بهبود وضعیت معیشت کارکنان ناجا را از دیگر دغدغه‌های خود عنوان کرد و گفت: در جلساتی که با دولت در این راستا داشته‌ایم، گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی در ادامه به دوره های بصیرت اشاره کرد و افزود: برگزاری این دوره‌ها برکت‌های زیادی برای ناجا به همراه دارد البته باید داده و تنوع دوره‌های بصیرت را بیشتر کنیم.

وی همچنین با اشاره به حساسیت ماموریت‌های نیروی انتظامی، گفت: در هیچ جایی حساسیت به این گستردگی و تنوع ماموریت وجود ندارد، بر این اساس آسیب‌های خاص خودمان را داریم که برای مصون ماندن از هجمه ها باید مباحث اعتقادی کارکنان این نیرو تقویت شود.

اشتری با بیان این که در پلیسی که ایمان قوی و بصیرت کافی وجود دارد، نمی‌توان رسوخ کرد، تصریح کرد: افرادی هستند که هیچ مشکل مالی ندارند اما به خطا می روند، چون بنیه های دینی و اعتقادی‌شان تقویت نشده است.

فرمانده ناجا افزود: از بالاترین تا پایین‌ترین رده در ناجا باید اهتمام ویژه‌ای به برگزاری دوره‌های اعتقادی داشته باشد و این مهم در یگان‌ها باید با دعوت از استادان خبره، تقویت شود.

کشف بیش از 90 درصد جرایم فضای سایبر از سوی پلیس فتا

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی، با تاکید بر اهتمام ویژه ناجا به بصیرت افزایی کارکنان گفت: هرساله برای کارکنان نیروی انتظامی از پائین ترین رده تا عالی ترین فرماندهان یک دوره چهار روزه بصیرت برگزار می شود که علاوه بر دروس تعیین شده، از فیوضات حرم مطهر حضرت معصومه(س)،مسجد مقدس جمکران و مراجع معظم تقلید بهره می برند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی اهتمام ویژه ای به بصیرت افزایی کارکنان خود دارد که این امر برکات زیادی نیز به همراه داشته است.

وی همچنین با اشاره به موضوع آسیب های فضای مجازی، از کشف بیش از 90 درصد جرایم این حوزه توسط پلیس فتا خبرداد و گفت: از 20 عنوان جرایم این حوزه در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش پنج درصدی آن بودیم.

افزایش اعتماد مردم به پلیس پس از ماموریت بزرگ اربعین حسینی(ع)

فرمانده ناجا در ادامه به موضوع اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در این ماموریت بزرگ، مسئولیت تامین امنیت زائران را تا مرز بر عهده داشت البته در این راستا تعامل تنگاتنگ و نیز هماهنگی هایی با فرماندهی مرزبانی کشور عراق انجام شد به طوری که اخیرا مانور مشترکی در اروندرود برگزار کردیم.

وی ادامه داد: عمده وظیفه ما در مرز شلمچه، چذابه، و مهران بود که بیش از دو میلیون و 300 هزار زائر بدون احتساب اتباع خارجی از مرز های ایران به عتبات عالیات مشرف شدند بدین ترتیب 20 هزار نیروی پلیس به این امر اختصاص دادیم؛ با عنایت آقا امام حسین (ع) توانستیم امنیت را در این سه مرز برقرار کنیم.

وی بیان کرد: نظرسنجی های صورت گرفته نشان می دهد پس از اربعین حسینی(ع)، اعتماد مردم به ناجا افزایش یافته است.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری در خاتمه گفت: مقام معظم رهبری به اقتدار ناجا توام با رافت، مهربانی و عدالت تاکید دارند و بنای فرماندهان ناجا نیز بر همین امر استوار است.

فرمانده ناجا در دیدار با آیت الله “مصباح یزدی” نیز با اشاره به برگزاری دوره های بصیرت در قم، گفت: طی چند سال اخیر که از برگزاری این دوره ها  می گذرد، شاهد آثار و برکات زیاد آن در نیروی انتظامی هستیم.

وی افزود: در این دوره ها فرماندهان از فیوضات زیارت حضرت معصومه(س) و دیدار با مراجع معظم تقلید بهره مند می شوند و قطعاً تاثیرات خوبی در عملکرد همکاران دارد.

سردار حسین اشتری گفت: من و همکارانم در نیروی انتظامی در صدد هستیم تا تحت زعامت ولی امر مسلمین، ضمن خدمت رسانی شایسته به شهروندان، وظایف و ماموریت های خود را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید