امروز: چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 8 ذو القعدة 1445 | 2024-05-15
کد خبر: 443528 |
تاریخ انتشار : 26 خرداد 1400 - 12:02 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت کاهش ریسک و خطر پذیری شبکه مترو و رعایت الزامات و ضوابط حریم مترو تاکید کرد.  اسماعیل سلیمی درگفت‌وگو با صلح خبر، با بیان اینکه عدم رعایت حریم مترو در شهر تهران باعث کاهش […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت کاهش ریسک و خطر پذیری شبکه مترو و رعایت الزامات و ضوابط حریم مترو تاکید کرد.

 اسماعیل سلیمی درگفت‌وگو با صلح خبر، با بیان اینکه عدم رعایت حریم مترو در شهر تهران باعث کاهش ایمنی و ایجاد خطر برای شهروندان شده است، گفت: لازم است الزامات جلوگیری از ساخت و ساز در حریم اماکن مترو مورد توجه جدی قرار بگیرد.

سلیمی با اشاره به نشستی که چندی پیش با حضور مدیرانی از مترو و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در همین خصوص برگزار شد، افزود: در این جلسه مقرر شد تا پس از این اطلاعات احداث مگاپروژه‌ها در حریم خطوط مترو به اطلاع سازمان مدیریت بحران شهر تهران رسیده و برای صدور مجوز تمام پروژه های شهری که در حریم ۵۰ متری خطوط مترو هستند از شرکت مترو استعلام انجام شود.

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران افزود: در حال حاضر به منظور ایجاد هماهنگی های بیشتر بین بخشی و دریافت استعلام های حریم خطوط مترو از طریق سامانه صدور پروانه معاونت شهرسازی، خطوطی از مترو که دارای نقشه ساخت هستند ملاک عمل قرار می گیرد و خطوطی که فعلا فاقد نقشه ساخت هستند، نقشه های موجود ارائه شده توسط شرکت مترو ملاک عمل است. همچنین مقرر شد برای صدور مجوز تمام پروژه های تأسیسات شهری شامل آب، برق، گاز، مخابرات، ترافیک و … از شرکت مترو استعلام انجام شود.

سلیمی افزود: مصوبات این نشست تا حصول نتیجه توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران پیگیری می شود تا گام موثری در کاهش خطرپذیری شبکه مترو و فضاهای زیرسطحی شهر تهران باشد.
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید